کد خبر: 36016 A

بهنوش،سلبریتی ها، عشق/عکسها

ایران آرت: بهنوش طباطبایی، با به اشتراک گذاشتن عکسی در اینستاگرام، از دعا در پیشگاه خدا نوشت. او در این تصویر، مقابل یک سقاخانه در تهران دیده می‌شود.

او در توضیح این عکس نوشت: "سه چهار تا دوست بیشتر ندارم که رو چشمم می‌ذارمشون انقدر که صاف و ساده هستن و بی ریا ...با یکی‌شون، نوشین رو می‌گم از جلوی یه سقاخونه رد شدیم، کلی دعا کردیم، شمع روشن کردیم و عکس یادگاری گرفتیم ...مامانم همیشه میگه هر چی می‌خوای از خود خدا بخواه، برای خدا که کاری نداره، اگه صلاحت باشه می‌ده، همتش رو بهت می‌ده تا بدست بیاری ...از خلقش نخواه، هیچکس رو برای خواسته‌هات به زحمت ننداز ...وقتی شمع رو روشن کردم برای همه‌مون دعا کردم که خدا کمکون کنه اوضاع رو براه بشه الهی..."

5197214

 

آناهیتا همتی نیز تصویری از خود و فقیهه سلطانی را در یک سریال قدیمی در اینستاگرام منتشر کرد و در توضیح آن نوشت: ""آهوی ماه نهم"، ۱۶ سال پیش."

آهوی ماه نهم سریالی به کارگردانی مسعود نوابی است که ابتدای دهه هشتاد از شبکه یک پخش شد. 

photo_2019-05-23_20-06-06

الهام پاوه‌نژاد، بازیگر سینما و تلویزیون هم عکسی از پشت صحنه تمرین یک نمایش را در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت. به گزارش خبرآنلاین، نمایش "عاشقانه‌های خیابان" نوشته محمد چرمشیر و بهمن عباسپور، به کارگردانی شهرام گیل‌آبادی، به زودی در سالن استاد سمندریانِ تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود.

به همین بهانه، الهام پاوه‌نژاد، دیشب، عکسی از پایان جلسه تمرین این نمایش را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت. او که در این عکس در کنار ژاله صامتی و سیما تیرانداز قرار دارد، نوشت: " لذت همکاری با دو رفیق قدیمی، اصیل و کاربلد.... بعد از تمرین امروز." 

5197215

 

زنان زیباروی ایرانی سلبریتی های ایران
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین