کد خبر: 69179 A

لیلا بلوکات| مدلینگ لیلا بلوکات| عکس لیلا بلوکات

ببینید: مدلینگ جنجالی لیلا بلوکات در فشن شوی ایرانی | رژه لیلا بلوکات مانند مانکن‌های خارجی

ببینید: مدلینگ جنجالی لیلا بلوکات در فشن شوی ایرانی | رژه لیلا بلوکات مانند مانکن‌های خارجی

خانم بلوکات در این ویدئو لباس‌های مختلفی می‌پوشد و مانند مدل‌های معروف خارجی رژه می‌رود و لباس‌هایی را که تولید داخلی است به نمایش می‌گذارد.

ایران آرت: لیلا بلوکات بازیگر سینما و تلویزیون است که بازیگری را سال 1377 با بازی در سریال روزهای زندگی به کارگردانی سیروس مقدم آغاز کرد. لیلا بلوکات در فیلم ها و سریال های مختلفی ایفای نقش کرده است. مهمترین اثر تلویزیونی لیلا بلوکات سریال یوسف پیامبر است که در این سریال در نقش نفرتیتی ظاهر شد. ابراهیم خلیل الله، اخراجی ها 2، آینه شمعدون، آس و پاس، همه چی عادیه و آنها مرا دوست داشتند از جمله فیلم هایی است که لیلا بلوکات بازی کرده است. لیلا بلوکات علاوه بر بازیگری در زمینه مدلینگ و کارهای خیریه هم فعالیت می کند. 

لیلا بلوکات بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون که بسیاری او را با بازی در سریال یوسف پیامبر می‌شناسند، تصاویری از مدلینگ خود منتشر کرد.

خانم بلوکات در این ویدئو لباس‌های مختلفی می‌پوشد و مانند مدل‌های معروف خارجی رژه می‌رود و لباس‌هایی را که تولید داخلی است به نمایش می‌گذارد.

 

کمک ویژه لیلا بلوکات به تازه عروس ها

از دوران نوجوانی عاشق کمک کردن به دیگران بوده و حتی در دوران دبیرستان وقتی مطلع می‌شود یک نفر نمی‌تواند جهیزیه تهیه کند، آستین همت را بالا می‌زند و از هم‌کلاسی‌ها، دوستان و آشنایان پول جمع می‌کند و برای او جهیزیه می‌خرد. این کمک چنان به او مزه می‌دهد که تصمیم می‌گیرد ثابت قدم راهش را ادامه دهد. «لیلا بلوکات» هنرپیشه‌ای است که این روزها بیشتر وقتش را برای امور نیکوکارانه صرف می‌کند و مؤسس خیریه «مهر لیلا» است.

مؤسسه‌ای که حدود یک دهه قبل با رسالت خدمت‌رسانی به کودکان فعالیت خود را رسماً شروع کرده؛ کودکان کم‌توان جسمی و ذهنی، مبتلا به سرطان و بیماری‌های خاص، بی‌سرپرست و بدسرپرست در مناطق محروم و این میان او و همکارانش در این مؤسسه از کمک‌رسانی بنا به شرایط اضطرار مانند زلزله، سیل و سایر بلاهای طبیعی و حتی کرونا، غافل نیستند و به یاری نیازمندان به کمک می‌شتابند.

بلوکات در مؤسسه «مهر لیلا» با شعار «دست من و تو قصری می‌سازد از جنس امید» و با حمایت و مشارکت اعضای فعال آن، طی سال‌های گذشته توانسته با شناسایی کودکان نیازمند آنها را زیر پوشش قرار دهد. هر سال هم با برگزاری مراسم، امکان ارتباط چهره به چهره و نزدیک هنرمندان، ورزشکاران و خیّران را با کودکان نیازمند فراهم می‌کند و آنها در کنار هم اوقاتی خوش را سپری می‌کنند.

بلوکات درباره فعالیت‌های خیریه مهر لیلا می‌گوید: «ترجیح می‌دادم کارهایم در خفا و برای دل خودم باشد اما برای اینکه حضور در فعالیت‌های خیریه بین مردم و همکارانم فرهنگسازی شود، تصمیم گرفتم کارها را علنی کنم. از طرف دیگر، گاهی در این کارها نیاز به کمک‌هایی داشتم که احساس کردم می‌توانم اهداف مؤسسه را پیش ببرم. تمام هزینه‌هایمان از درآمد شخصی و کمک‌های مردم، هنرمندان یا ورزشکاران تأمین می‌شود. به لطف خدا ایمان دارم و معتقدم به کمک خدا می‌توانیم کارها را پیش ببریم.»

لیلا بلوکات به خاطر فعالیت‌های مؤثرش در کمک‌رسانی به نیازمندان، «سفیر سلامت جهانی‌ام اس» نیز نام گرفته است.

لیلا بلوکات

روزی که لیلا بلوکات بینایی.اش را از دست داد

لیلا بلوکات بازیگران سینما و تلویزیون یکی از چند میلیون نفری است که به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده‌اند. او پس از بیمار شدن از مردم درخواست کرد که ویروس بسیار مسری کرونا را جدی بگیرند: " بیماری کرونا را دست کم نگیرید. عاجزانه می‌خواهم که رعایت کنید."

او حالا در گفتگویی جدید با رادیو تهران درباره تجربه وحشتناکش در روزهای مبارزه با بیماری صحبت کرده است. بلوکات می‌گوید: "تا آخرین لحظه به خودم می‌گفتم که امکان ندارد کرونا باشد، حتما سرماخوردگی است. روزی که زنگ زدند و به من گفتند که کرونای شما مثبت است، باورم نمی‌شد، اما نترسیدم. زمانی ترسیدم که بینایی‌ام را از دست دادم. من هنوز هم حالم خیلی مطلوب نیست."

سرفه‌های پیاپی که امان بلوکات را بریده بود، از عوارض این بیماری است. او یکبار پس از سرفه‌های شدید به مدت کوتاهی بینایی‌اش را از دست می‌دهد!

بلوکات در این باره گفت: "یک هفته بود که بیمار بودم اما خبر را عمومی نکردم. زیر نظر دکتر بودم در خانه. اول فکر می‌کردم نباید اطلاع دهم. یک روز آنقدر سرفه کردم که ناگهان دیدم دیگر نمی‌بینم و جلوی چشمم تار است. آنجا بود که ترسیدم و به گریه افتادم. به خودم می‌گفتم که امشب را به صبح نمی‌رسانم. اما بعد از حدود دو ساعت آرام آرام بینایی‌ام برگشت. در آن دو ساعت جهنم را از سر گذراندم."

لیلا بلوکات

10 عکس مورد علاقه لیلا اوتادی از خودش

لیلا بلوکات به چالش اینستاگرامی "عکس سیاه و سفید" پیوست و ده عکس سیاه و سفید برتر از خودش و به انتخاب خودش را منتشر کرد. 

بلوکات با انتشار این عکس‌ها نوشت: "سلام امیدوارم ایام بکام باشه با این شرایط بهرحال اون دسته آدمهای با انصاف و باشعور که تو خونه نشستن با چیزای مختلفی سرشونو گرم میکنن مثل فیلم دیدن،کتاب خوندن، ورزش کردن،نوشتن،موسیقی کار کردن،آشپزی،زبان خوندن ،خلاصه چیزای مختلف و حتی اینستاگرام و چالشهای مختلف الانم من به درخواست تعدادی از دوستانم به چالش عکس سیاه و سفید دعوت شدم. بهر حال سرگرمیه دیدن عکسهای قدیمی،

با آرزوی دفع سریع ویروس کرونا برای همتون آرزوی سلامتی دارم"

2

1

3

4

5

6

7

8

9

10

 
لیلا بلوکات لیلا بلوکات و همسرش مدلینگ لیلا بلوکات همسر لیلا بلوکات ازدواج لیلا بلوکات حجاب لیلا بلوکات پوشش لیلا بلوکات نامزد لیلا بلوکات عکس لیلا بلوکات عکس جدید لیلا بلوکات
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین