کد خبر: 37965 A

سه خواهر چخوف روی صحنه تئاتر نیویورک/ کارگردان لالا لند روی صحنه می‌رود

سه خواهر چخوف روی صحنه تئاتر نیویورک/ کارگردان لالا لند روی صحنه می‌رود

گرتا گرویگ و اسکار ایزاک برای حضور در نمایش جدیدی از سه خواهر" آنتون چخوف در منهتن انتخاب شدند.

ایران آرت: تئاتر نیویورک اعلام کرد اقتباس جدیدی از نمایشنامه "سه خواهر" آنتون چخوف را در دو فصل ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ در منهتن روی صحنه می‌برد.

"سه خواهر" به کارگردانی سم گولد، کارگردان برنده جایزه تونی با بازی گرتا گرویگ و اسکار ایزاک روی صحنه می‌رود.

این نمایشنامه که با طنزی سیاه نوشته شده است و نخستین بار سال ۱۹۰۲ روی صحنه رفت، درباره زندگی در شهری کوچک در روسیه است و ماجرا از چشم خواهران پروزروف روایت می‌شود. آن‌ها پس از درگذشت پدرشان می‌خواهند به مسکو بازگردند و از زندگی در شهری کوچک خلاص شوند.

به گزارش خبرآنلاین، گرویک، نوشتن فیلمنامه و کارگردانی "لیدی برد" را سال ۲۰۱۷ انجام داد و نامزدی اسکار را برای بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه اوریجینال کسب کرد. او قرار است کارگردانی "باربی" را بر مبنای فیلمنامه‌ای به قلم خودش انجام دهد. در این فیلم که ۲۰۲۰ اکران می‌شود، مارگو رابی نقش‌آفرینی خواهد کرد. او از دست اندرکاران فیلم "زنان کوچک" هم بوده که امسال راهی سینماها می‌شود.

ایزاک از بازیگران "جنگ ستارگان: ظهور اسکای واکر" است و در بازسازی انیمیشن "خانواده آدامز" صداپیشگی کرده است. هر دوی این فیلم‌ها تا پایان امسال راهی سینماها می‌شوند. او پیشتر نیز در تئاتر نقش‌آفرینی کرده و بازیگر نقش رومئو در نمایش "رومئو و ژولیت" و نیز بازیگر "دو جنتلمن از ورونا" بوده است.

نمایشنامه ناتورالیستی "سه خواهر" درباره پوسیدگی و نابودی تدریجی اشرافیت اواخر قرن نوزدهم و آغاز قرن بیستم روسیه و جست‌وجویی برای یافتن معنای زندگی در دنیای جدید است. این نمایشنامه شرحی بر زندگی و دل‌مشغولی‌های خانواده پروزروف است که از سه خواهر به نام‌های اولگا، ماشا و ایرینا و برادرشان آندرئی تشکیل شده است. این خانواده از وضعیت خود ناراضی است و چشم‌انداز آینده را تیره و تار و امیدهای خویش را برباد رفته می‌بیند.

 

 

 

تئاتر سه خواهر گرتا گرویگ اسکار آیزاک تئاتر نیویورک
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین