کد خبر: 3686 A

از فردا در تئاتر عشق و عاشقی راه می‌افتد!

از فردا در تئاتر عشق و عاشقی راه می‌افتد!

«نویسنده مرده است» نمایشی است در مورد لیلی رحیمی ستاره سینمای ایران با بازی لادن مستوفی که قرار است اولین کارگردانی‌اش را تجربه کند.

ایران‌آرت: «نویسنده مرده است» نمایشی است در مورد لیلی رحیمی ستاره سینمای ایران با بازی لادن مستوفی که قرار است اولین کارگردانی‌اش را تجربه کند.

 

 «نویسنده مرده است» به نویسندگی و کارگردانی آرش عباسی پس از گذشت پنج سال از نگارش‌اش مجددا از 17 فروردین در تالار حافظ  روی صحنه می‌رود.

آن طور که خبرگزاری خبرآنلاین گزارش داده، این اثر که پیشتر در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر روی صحنه رفته بود، در بازتولیدی مجدد از فردا 17 فروردین در تالار حافظ با بازی لادن مستوفی و آرش عباسی روی صحنه می‌رود.

این سومین باری است که این نمایش روی صحنه می‌رود و پیشتر به جز ایران در ایتالیا نیز اجرا شده است اما با تغییراتی جدید آماده اجرای مجدد می‌شود.

در خلاصه این اثر چنین آمده است : «لیلی رحیمی، ستاره سینمای ایران، قرار است پس از سال‌ها بازیگری، برای اولین بار کارگردانی را هم تجربه کند. فیلمنامه فیلمش را نمایشنامه‌نویس جوانی نوشته است به اسم فرهاد که سالهاست عشقی بازگو نشده به این بازیگر را در دل خود نهان کرده است و ...»

 

«نویسنده مرده است» به نویسندگی و کارگردانی آرش عباسی از 17 فروردین ساعت 19 به مدت 30 شب در تالار حافظ روی صحنه می‌رود.

 

 

آرش عباسی نمایش نویسنده مرده است لادن مستوفی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین