کد خبر: 10257 A

اردلان شجاع کاوه از کارگردانی "بازی بی‌پایان" گفت

اردلان شجاع کاوه از کارگردانی "بازی بی‌پایان" گفت

"بازی بی‌پایان" نمایشی است که در بستری رئال و واقع‌گرایانه در تماشاخانه مهر حوزه هنری اجرا می‌شود.

ایران آرت: اردلان شجاع کاوه نمایش "بازی بی‌پایان" نوشته الیزا اورامی را با بازی خسرو شهراز، الیزا ارومی و دیانوش آصف وزیری از 14 شهریورماه در تماشاخانه مهر حوزه هنری به روی صحنه آورده است.

شجاع کاوه درباره نخستین تجربه کارگردانی تئاتر به هنرآنلاین گفت: این اثر نمایشی همان نمایش "ماهی قرمز" است که سال 94 قرار بود به کارگردانی الیزا اورامی اجرا شود. طی بازخوانی‌ها و نشست‌هایی که با بازیگران نمایش داشتیم تصمیم بر این شد که مسئولیت کارگردانی این نمایش به من سپرده شود.

این بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون با اشاره به اینکه نمایشنامه "بازی بی‌پایان" تا مرحله اجرا سه بار بازنویسی شد، خاطرنشان کرد: داستان این نمایشنامه زندگی مردی تنها و منزوی است. او نیاز به مراقبت دارد که پرستاری وارد خانه او می‌شود. پرستار با مرد صحبت می‌کند و او پرستار را تهدید می‌کند. خاطرات مشترکی بین‌شان اتفاق می‌افتد و ...

وی درباره شیوه و سبک اجرایی نمایش "بازی بی‌پایان" یادآور شد: بستر این نمایش رئالیستی و واقع‌گرایانه است و در آن گفت‌وگوهایی رقم می‌‌خورد. در این نمایش از جلوه‌های نمایشی چون ویدئو و افکت استفاده شده است و به نوعی می‌توان گفت اثری چند رسانه‌ای است.

اردلان شجاع کاوه درباره انتخاب تماشاخانه مهر حوزه هنری برای اجرای این نمایش عنوان کرد: زمانی‌که در حال تمرین "بازی بی‌پایان" بودیم از سوی حوزه هنری مطلع شدند و از ما برای اجرای نمایش دعوت کردند و ما نیز پذیرفتیم.

وی در پایان صحبت‌هایش تصریح کرد: از تمام کسانی که تاکنون ما تماشاگر نمایش‌شان بودیم، درخواست می‌کنم که مخاطب اثر ما باشند. علاقه‌مندیم تا در جهت اصلاح نمایش، شنونده نظرات آن‌ها باشیم.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: پویان مقدم طراح صحنه، فرناز جاودان فرد طراح لباس، طراح نور امیر مهرورزان، انتخاب تصاویر و فیلمبردار پویان مقدم، دستیار کارگردان: کیانوش ایازی، منشی صحنه: فاطمه حاتمی و روابط عمومی و تبلیغات: مسعود همتیان.

یادآور می‌شود نمایش "بازی بی‌پایان" نوشته‌ الیزا اورامی و با کارگردانی اردلان شجاع کاوه تا پایان شهریورماه ساعت 19 در تماشاخانه‌ مهر حوزه هنری میزبان تماشاگران خواهد بود.

 

اردلان شجاع کاوه نمایش بازی بی پایان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین