کد خبر: 9033 A

دوستی صمیمانه فوتبالیستی که در حادثه کشته شد با اعضای این گروه معروف موسیقی

دوستی صمیمانه فوتبالیستی که در حادثه کشته شد با اعضای این گروه معروف موسیقی

صبح دیروز بود که خبر رسید اعضای یک تیم فوتبال روستایی در راه یک مسابقه فوتبال دچار سانحه شدند

ایران‌آرت: صبح دیروز بود که خبر رسید اعضای یک تیم فوتبال روستایی در راه یک مسابقه فوتبال دچار سانحه شدند؛ یکی از این بازیکنان دوست صمیمی یکی از اعضای گروه لیان بود. پژمان راهبر، سردبیر ورزش سه، یادداشتی نوشت درباره حادثه دردناک. پس از این یادداشت، محسن شریفیان، سرپرست این گروه معروف موسیقی جنوبی، واکنش نشان داد.

پاسخ محسن شریفیان خواننده گروه بوشهری لیان به یادداشت سردبیر ورزش سه را، درباره مرگ تکان‌دهنده حسین ملاحی، نوجوان مینابی که در مسیر حضور در یک بازی فوتبال درگذشت، می‌خوانید:

 

دوست من پژمان راهبر عزیز! ساز من بغض دارد و این بغض قدیمى، عجیب طعم شورىِ دریا مى دهد!
براى حسین، عضو تیم فوتبال روستای کرگان میناب در جنوب گداخته، چه بنوازم؟ دست کدام نت را در دست کدام ریتم بگذارم که صداى محرومیت جنوب را هوار کند؟ اینجا جنوب است!

جنوبى که هزار گنج در دلش دارد و بى ریا و خالصانه همه از منابع زیرزمینى و نفت و گاز تا دلاوران جان برکفِ عرصه هاى مختلف را به سبک و سیاق دلیران تنگستان در طبق اخلاص تقدیم این سرزمین کرده است. در خاکى که جوانانش دیرزمانى است در فوتبال کشورمان سرى میان سران دارند و افتخار مى آفرینند، چرا باید هزینه یک بازى فوتبال دوستانه، قیمت جان باشد؟!

بچه هایى که با دست خالى و فقط با اتکا به عشقى که در قلبشان دارند تمام سختى ها را تحمل مى کنند، انتظارشان خیلى نیست و برآورده کردن خواسته هاى آنها فقط کمى وقت و توجه میخواهد و افسوس که همین اندک هم دریغ مى شود.

 

محسن شریفیان گروه لیان حسین ملاحی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین