کد خبر: 69036 A

محسن ابراهیم‌زاده| کنسرت محسن ابراهیم زاده

واکنش رسمی به اتهام مست بودن محسن ابراهیم‌زاده در کنسرت ارومیه/ دلیل حرکات عجیب محسن ابراهیم‌زاده اعلام شد

واکنش رسمی به اتهام مست بودن محسن ابراهیم‌زاده در کنسرت ارومیه/ دلیل حرکات عجیب محسن ابراهیم‌زاده اعلام شد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: شایعات مربوط به محسن ابراهیم زاده مبنی بر مست بودن ایشان کذب محض بوده و واقعیت ندارد. چگونه ممکن است در فضایی که اماکن، نیروهای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیروهای انتظامی و سایر نیروها حضور دارند چنین اتفاقی بیافتد؟

ایران آرت: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با بیان اینکه شایعات در مورد محسن ابراهیم زاده کذب محض است گفت: این خواننده پاپ به علت رانندگی بدون توقف و طولانی مدت برای رسیدن به ارومیه خسته بود و نتوانست سانس دوم کنسرت خود را کامل اجرا کند.

علیرضا نوروزی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: محسن ابراهیم زاده خواننده پاپ ایرانی قرار بود دیروز صبح ساعت پنج با هواپیما به ارومیه حرکت کند که پرواز کنسل شده و به دنبال کنسل شدن پرواز مجبور شد با خودروی شخصی به ارومیه حرکت کند و وی در نهایت پس از بیش از ۱۲ ساعت رانندگی، عصر ساعت ۶ و ۱۵ دقیقه به ارومیه رسید.

وی اظهارکرد: ابراهیم زاده سانس اول که عصر با تاخیر برگزار شد، اجرا کرده ولی در سانس دوم به دلیل خستگی مفرط حال خوبی نداشت.وی در اثر رانندگی با اتومبیل شخصی و طی کردن مسافت ۱۲ ساعته قادر به اجرای کامل نبود که به دنبال این اتفاق، مردم اعتراضاتی داشتند.

نوروزی ادامه داد: حال نامساعد ناشی از خستگی و استراحت و مداوا به وسیله آمپول و سرم بازهم اجازه اجرای کامل را به این خواننده پاپ نداد و این موضوع باعث بروز اعتراضات شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی افزود: پس از این با حضور عوامل اجرایی کنسرت، ناظران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین نیروهای محترم انتظامی، موضوع پیش آمده مدیریت شد و عموم معترضین به آرامش دعوت شده و آقای حیاک از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بر روی سن حاضر و معترضان را به آرامش دعوت کرده و با اخذ شماره تلفن ایشان، قول مساعد نسبت به بازپرداخت بهای بلیط داده شد.

نوروزی ادامه داد: امروز نیز با نظارت کامل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، با حضور تهیه کننده کنسرت، پول بلیط این افراد پرداخت شده است و تنها تعدادی از مخاطبین که کمتر از۱۰ نفر هستند، باقی مانده اند که پول بلیط آنان نیز پرداخت خواهد شد.

نوروزی اظهارکرد: شایعات مربوط به محسن ابراهیم زاده مبنی بر مست بودن ایشان کذب محض بوده و واقعیت ندارد. چگونه ممکن است در فضایی که اماکن، نیروهای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیروهای انتظامی و سایر نیروها حضور دارند چنین اتفاقی بیافتد؟ و بعضی گفته اند قبلا مست بوده باید گفت چطور شخصی در این حالت ۱۲ ساعت راه را طی می کند؟ ابراهیم زاده باوجود خستگی مفرط و به هم خوردن حالش چنانکه در بدو ورود آمپول برایش زده شد بازهم تمام تلاش خود را برای اجرا گذاشت.

محسن ابراهیم زاده کنسرت محسن ابراهیم زاده
نظرات خوانندگان
  • ناشناس
    پاسخ

    ماست مالی از نوع مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ارومیه
    حواشی پیش آمده در کنسرت محسن ابراهیم زاده خواننده پاپ
    همه کسانی که در سالن کنسرت حاضر بودند به غیرعادی بودن رفتار خواننده اذعان داشتند و آقای مدیر کل( علیرضا نوروزی) در این مورد یا بی اطلاع هستند یا با ماست مالی کردن موضوع سعی در لاپوشانی قضیه دارند.
    مدیر کل ارشاد ارومیه آیا متوجه نیستند که رفتار غیر عادی داشتن با خستگی حاصل از رانندگی( همراه با یک گروه از عوامل کنسرت) در مسیر نه ساعته با سواری( نه دوازده ساعته) تفاوت دارد؟
    آیا خود خواننده نمیتوانست با احترام از خستگی و طولانی بودن مسیر و ... صحبت کند؟ البته که میتوانست ولی واقعیت تلخ این است که خواننده اساسا توانایی لازم و کافی برای صحبت طبیعی را نداشت!
    کارشناسان امر در مستی یا خستگی این خواننده می توانند ورود کنند و با تست الکل حقیقتِ این داستان روشن خواهد شد.
    چرا مدیر کل ارشاد از گفتن حقیقت ابا دارد؟
    به هر حال خطایی اتفاق افتاده و احساسات مردم شهیدپرور ارومیه با شنیدن این خبر جریحه دار شده است. چرا مدیر کل ارشاد ارومیه با فرافکنی سعی در کتمان موضوع دارد؟
    واقعیت تلخ دیگر این است که اینگونه اتفاقات برای اولین بار نیست که در ارشاد اسلامی ارومیه و در طول دو سال اخیر اتفاق می افتد
    چند وقت پیش نیز رقص خارجی در سالن مجتمع فرهنگی هنری صدای مردم را در آورده بود ولی در همان مقطع هم مدیر ارشاد به همین شیوه پاسخگوی دلسوزان انقلاب نبود!

  • ناشناس
    پاسخ

    محسن ابراهیم زاده هرچی که باشه مست نیست حق این نیست که کنسرت های قبلی وی را در نظر نگیریم..شما همون مردمی هستید که با چه چه هاش براش دست میزدید حالا که یه کنسرت خراب شده این خواننده محبوب را با شایعه زیر سوال نبرید

  • میثم حسینی
    پاسخ

    محسن ابراهیم زا ده را با شایعات خراب نکید .چرا به اجرای لایو ازادی وکنسرت زنده دربرنامه احسان علیخانی توجه نمیکنید... بی انصافی هست به خاطر یه کنسرت خرات همه کار های او زیر سوال بره.

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین