کد خبر: 5944 A

علیرضا قربانی و گروهش در شهر ممنوع روی صحنه رفتند

شکست طلسم خراسان؛ فتح مشهد با لشکر موسیقی

شکست طلسم خراسان؛ فتح مشهد با لشکر موسیقی

یکی از اعضای گروه موسیقی علیرضا قربانی از اجرای کنسرت این خواننده در مشهد خبر داد.

ایران‌آرت: یکی از اعضای گروه موسیقی علیرضا قربانی از اجرای کنسرت این خواننده در مشهد خبر داد.

نیلوفر محبی از اعضای گروه موسیقی علیرضا قربانی با انتشار عکسی از برگزاری کنسرت این گروه در مشهد خبر داد.

علیرضا قربانی

این نوازنده نوشت: «طلسم کنسرت در مشهد شکسته شد، همین الان که دارم این پست رو میذارم همکارانم به همراه آقاى علیرضا قربانى در مشهد در حال اجرا در سالن چند ده هزار نفرى هستن و یک اتفاق تاریخى رو رقم زدند خیلى خوشحالم و امیدوارم ادامه دار باشه 
به امید روزى که خانم ها هم در مشهد و بقیه شهرهایى که بهمون اجازه ورود روى سن رو نمیدن هم بتونیم در کنار بقیه همکارانمون کنسرت اجرا کنیم.»

البته آن‌طور که ایران‌خبر گزارش داده و از عکس‌های گزارش تصویری ایسنا پیداست، این اجرا را نمی‌توان هنوز به حساب کنسرت گذاشت. این اجرا در واقع عصر دیروز در خلال جشن «تکرار امید» با حضور جمع بسیاری از اعضای ستادهای تبلیغاتی حسن روحانی، اعضای منتخب شورای اسلامی مشهد و مردم این شهر در سالن ورزشی کارگران مشهد برگزار شده است.

در این مراسم گروه موسیقی «اشتیاق» به سرپرستی علیرضا قربانی پس از سخنرانی هایی که برای این برنامه تدارک دیده شده بود، چهار ترانه با عنوان های ارغوان، شب دهم، مدار صفر درجه و بی تابی را اجرا کرد.

n00090051-r-b-000

به گزارش ایران‌آرت این اجرا را می‌توان پس از خواندن سالار عقیلی در گردهمایی انتخاباتی سالار عقیلی در روزهای تبلیغات انتخاباتی، گامی دیگر برای برگزاری کنسرت در شهر مشهد دانست.

علیرضا قربانی نیلوفر محبی کنسرت مشهد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین