کد خبر: 5000 A

ادعای رسانه تندرو:شجریان خواست صدایش پخش نشود، روحانی دروغ می‌گوید/ شجریان: ربنا متلعق به من نیست!

ادعای رسانه تندرو:شجریان خواست صدایش پخش نشود، روحانی دروغ می‌گوید/ شجریان: ربنا متلعق به من نیست!

خبرگزاری فارس، آشکارا بخش مهمی از حرف‌های شجریان را نقل نکرده تا بتواند نتیجه خود را از این ماجرا بگیرد

ایران‌آرت: بخشی از دومین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری که دیروز بسیار مورد توجه رسانه ها قرار گرفت، مربوط به اشاره حسن روحانی به ممنوعیت پخش دعای ربنا با صدای محمدرضا شجریان بود.

به گزارش ایران‌آرت، خبرگزاری فارس حالا ادعا کرده است شجریان پیش از این در گفت وگویی اذعان کرده که خودش خواسته صداوسیما اثری از او پخش نکند. فارس در این باره تیتر زده: «تکذیب ادعای روحانی درباره ربنای محمدرضا شجریان/ خودم خواستم صدایم پخش نشود» و در متن خبر، تصویر بخشی از گفت وگوی سال گذشته شجریان با روزنامه ایران را آورده و نوشته: «در حالی که روحانی در مناظره گفته بود "نمی گذارید ربنا پخش شود، آن وقت چطور دنبال آموزش عالی و تعالی هستید؟" و مدعی شد که صداوسیما مانع پخش ربنای محمدرضا شجریان شده است که وی پیش ازاین گفته بود: نوشتم و خواستم که صدا و سیما کارهای من و صدایم را پخش نکند!»

این در حالی است که خبرگزاری فارس، آشکارا بخش مهمی از حرف‌های شجریان را نقل نکرده تا بتواند نتیجه خود را از این ماجرا بگیرد. استاد شجریان در گفت‌وگویی وقتی از او پرسیده بودند آیا ربنا هم جزو آثاری است که او حق پخشش را از صداوسیما سلب کرده است گفته بود ربنا به او متعلق نیست که اجازه اش را بدهد یا نه بلکه ربنا متعلق به مردم است.

بنابراین خبر فارس مبنی بر تکذیب ادعای روحانی از سوی خود شجریان، بهره چندانی از حقیقت نبرده است.

حسن روحانی محمدرضا شجریان دعای ربنا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین