کد خبر: 4603 A

طنین موسیقی راک در آزادی/بلیت 40دقیقه‌ای تمام شد/ از متالیکا تا همه آن‌چه راک‌بازها می‌پسندند

طنین موسیقی راک در آزادی/بلیت 40دقیقه‌ای تمام شد/ از متالیکا تا همه آن‌چه راک‌بازها می‌پسندند

برج آزادی در شامگاه پنجم اردیبهشت‌ماه میزبان کنسرت گروه راک "گره" بود

ایران آرت :  مریم درویش : این گروه تازه کار که اولین کنسرت رسمی خود را در مهرماه سال 95 برگزار کرد در مدت کوتاه فعالیت خود توانسته است مخاطبان بسیاری را جلب کند به طوری که بلیت کنسرت جدید آنها در مدت 40 دقیقه به پایان رسید و این برنامه تمدید شد.

این کنسرت به اجرای تعدادی از قطعات مشهور موسیقی راک جهان از گروه‌هایی مانند Dream Theater، Andy Timmons، AC/DC، Metallica، Scorpions، Megadeth اختصاص داشت و علاوه بر آن دو قطعه از ساخته‌های گروه نیز اجرا شد.

کنسرت گروه

اعضای گروه "گره" را شهروز گودرزی و هادی کیانی (خواننده)، سهیل زرین کلک (گیتار)، آندره خاچیکیان (گیتار الکتریک)،  محمد نیک (بیس)، نوید رهبر (کیبورد) و بهزاد اشعاریی (درامز) تشکیل می‌دهند.

برنامه با اجرای مشترک دو خواننده آغاز شد و پس از آن شهروز گودرزی با تشکر از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد رودکی که امکان اجرای این برنامه را فراهم کردند، به اجرای قطعه بعدی پرداخت.

پس از آن قطعه‌ای با صدای هادی کیانی اجرا شد و سپس نوبت به موسیقی بی‌کلام رسید که با سولوی گیتار الکتریک آندره خاچیکیان همراه بود. بخش اول برنامه با اجرای دو قطعه با کلام دیگر ادامه یافت و سپس تک‌نوازی گیتار باس توسط محمد نیک انجام شد.

کنسرت گروه

پس از استراحتی کوتاه بار دیگر گروه به صحنه آمد و در این بخش علاوه بر قطعات خارجی، دو قطعه از آثار گروه نیز اجرا شد. این قطعات به دلیل ناشناخته بودن، همراهی مخاطبان را کمتر به دنبال داشت، اما آنها با دقت به کارهای جدید گروه گوش دادند و تشویق‌های آنان در پایان قطعات نشان داد که این آثار در سطح خوبی قرار داشتند و توانستند نظر مخاطبان موسیقی راک را جلب کنند.

شهروز گودرزی در زمان اجرا رابطه بسیار خوبی با مخاطبان برقرار کرد و تماشاگران حاضر در سالن هم که آشنایی کاملی با قطعات داشتند به خوبی گروه را همراهی می‌کردند و انرژی آنها باعث اجرای بهتر گروه می‌شد. همراهی خوب تماشاگران باعث شد که در پایان برنامه گودرزی به آنها بگوید: امشب یک گروه بسیار خوب در سالن حضور دارد که باید از آنها بسیار تشکر کنم. یک گروه 320 نفره که ما به احترام آنها می‌ایستیم.

گروه گره با توانایی در کاور کردن قطعات مشهور راک، اجرایی استاندارد را ارائه داد که توانست نظر مخاطبان پیگیری را که آشنایی کامل با این قطعات داشتند جلب کند. 

گروه موسیقی گره شهروز گودرزی هادی کیانی قطعات مشهور موسیقی راک
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین