کد خبر: 3896 A

بابک جهانبخش روی صحنه/ اولین اجرای مستقل بعد از 4 سال

بابک جهانبخش روی صحنه/ اولین اجرای مستقل بعد از 4 سال

برای آنهایی که منتظر برگزاری کنسرت بهاری بابک جهانبخش هستند خبرهای خوبی در راه است

ایران آرت: «بابک جهانبخش» برای اولین‌بار و پس از  مدت‌ها در برج میلاد تهران روی صحنه می‌رود. کنسرت این خواننده طی روزهای 12 و 13 اردیبهشت و در چهار سانس به تهیه‌کنندگی شرکت «اکسیر نوین» به مدیریت «محمدرضا خانزاده» برگزار می‌شود. البته طی سه سال و نیم اخیر بابک جهانبخش در قالب جشنواره موسیقی فجر و اجراهای غیررسمی در برج میلاد روی صحنه رفته بود ولی این برنامه اولین اجرای مستقل او در این سال پس از سال 92 محسوب می‌شود. فروش بلیت‌های کنسرت 12 و 13 اردیبهشت این خواننده از روز جمعه آغاز شده و علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند به سایت «اکسیر کنسرت» مراجعه نمایند.

بابک جهانبخش و ارکسترش به رهبری «رضا تاجبخش» برای این کنسرت رپرتواری شامل قطعات جدید و کارهای خاطره‌انگیز را تدارک دیده‌اند. «بوی عیدی» و «کافه پائیز» از جمله تک‌آهنگ‌های جدید این خواننده هستند که طی ماه‌های بهمن و اسفند منتشر شدند.

 
 

از سوی دیگر هفته گذشته و در برنامه موسیقی «ساعت 25» که با موضوع بررسی تیتراژهای نوروزی تلویزیون پخش شد، قطعه بوی عیدی بابک جهانبخش به عنوان تیتراژ برگزیده انتخاب شد. این قطعه تیتراژ برنامه‌‌ای به همین نام بود که در لحظات تحویل سال از شبکه اول سیما پخش شد و تا پایان عید هر شب در جدول پخش رسانه ملی قرار داشت. برای این قطعه موزیک ویدئویی هم تهیه شده بود که «آرتا» پسر بابک جهانبخش هم حضور کوتاهی در آن داشت. این ویدئو هم در فضای مجازی مورد توجه مخاطبان این خواننده قرار گرفت.

 

 

 

موسیقی کنسرت بابک جهانبخش
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین