کد خبر: 34955 A

محسن چاوشی، دلدار و باز هم تیتراژ

محسن چاوشی، دلدار و باز هم تیتراژ

محسن چاوشی در جدیدترین تجربه همکاری خود با تلویزیون تیتراژ سریال "دلدار" را می‌خواند.

ایران آرت: محسن چاوشی که از پاییز سال گذشته موسیقی تیتراژ چهار فیلم، سریال و برنامه مختلف را اجرا کرده و قرار است برای فیلم "شبی که ماه کامل شد" هم بخواند، در جدیدترین همکاری خود با تلویزیون به‌عنوان خواننده مجموعه تلویزیونی "دلدار" معرفی شد. 

این در حالی است که چاوشی پیش از این گفته بود تا اخلاق و منش اهالی تلویزیون تغییر نکند هیچ‌گونه همکاری با این رسانه نخواهد داشت. تیتراژ "دلدار" پس از تیتراژ "سایه‌بان"، "دلصدا" و ویژه برنامه تحویل سال نوروز 98، چهارمین همکاری چاوشی با تلویزیون پس از اعتراضش به سیاست‌های رسانه ملی است.

تیتراژخوانی پیاپی چاوشی چندی پیش با اعتراض طرفداران دوآتشه او همراه شده بود و برخی معتقد بودند محسن چاوشی که به آقای خاص موسیقی ایران معروف است در حال حاضر دارد از نسخه معمولی خود رونمایی می‌کند. (اعتراض تیفوسی‌های محسن چاوشی)

به گزارش ایران‌آرت، روابط عمومی سریال رمضانی "دلدار" اعلام کرده است: "بعد از همکاری موفقیت آمیز برادران محمودی و محسن چاوشی در سریال "سایبان" این دو هنرمند بار دیگر در مجموعه تلویزیونی "دلدار" که قرار است ماه مبارک رمضان از شبکه دو سیما پخش شود،با یکدیگر همکاری می کنند.

چاوشی به عنوان خواننده تیتراژ پایانی این سریال انتخاب شده است و به زودی جزییات قطعه‌ای که چاوشی برای "دلدار" ساخته منتشر می‌شود.

محمدرضا غفاری، الناز حبیبی، مریم بوبانی، حسام محمودی، سوگل خلیق ، بهزاد فراهانی، مهران نائل، پریوش نظریه، همایون ارشادی،کمند امیرسلیمانی، نیما رئیسی و پیمان جعفری از جمله بازیگران این سریال هستند.

"دلدار" کاری از گروه فیلم و سریال شبکه دو است و ماه رمضان پخش می‌شود."

 

محسن چاوشی برادران محمودی دلدار سریال دلدار
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین