کد خبر: 23587 A

واکنش سینا حجازی به خبر دستگیری خواننده پاپ

واکنش سینا حجازی به خبر دستگیری خواننده پاپ

سینا حجازی اعلام کرد که او هیچ ارتباطی با خبر دستگیری خواننده پاپ با نام اختصاری س.ح ندارد.

ایران آرت: سینا حجازی به شبهات در مورد پرونده سوء استفاده یک خواننده با نام اختصاری س.ح از چند دختر جوان واکنش نشان داد.

به گزارش ایران آرت، حجازی در صفحه اینستاگرامش نوشت:
"چند روزیست با یک شیطنت رسانه ای و معرفی فردی به نام ( س ، ح ) خواننده پاپ به عنوان متجاوز در لا به لای انبوهی از اخبار عجیب و غریب موجب شکل گرفتن بعضی از شبهات در مورد این شده که ( س، ح ) بنده هستم .

از همین تریبون اعلام میکنم که این خبر تنها یک تشابه اسمی ( آن هم فقط در حروف اول اسامی ) است . و در نهایت بی نهایت ممنونم از رسانه هایی که رسالت اطلاع رسانی را مثل ناموس حفظ میکنند .
با احترام سینا حجازی"

Untitled

خبر دستگیری خواننده پاپ در روزهای گذشته در رسانه‌هایی از جمله فارس و خبرآنلاین منتشر شد.

فارس در این مورد نوشت:
خواننده پاپ بعد از شکایت چند خانم جوان، بازداشت شد. س.ح که از خواننده‌های پاپ ایرانی است، با توجه به شکایت‌هایی که از او شده بود توسط مقام قضائی بازداشت شد. ابتدای رسیدگی به پرونده، دو خانم جوان از یک فرد با هویت س.ح به دلیل آزار و اذیت شکایت کردند. اما این تمامی ماجرا نبود و سه شاکی دیگر نیز به همین منوال به پرونده اضافه شدند که مدعی بودند خواننده پاپ با هویت س.ح بعد از ریختن طرح دوستی با آن‌ها، سرشان را کلاه گذاشته و مقادیری پول نیز از آنها گرفته و دیگر پس نداده است.

به گزارش ایران آرت، آن‌طور که خبرنگاران حوزه موسیقی می‌گویند، س.ح خواننده معروفی نیست. او در یکی از وب‌سایت‌های موسیقی برای خودش صفحه‌ای ایجاد کرده و آثارش را از آن طریق منتشر می‌کند. هیچ کدام از آثار س.ح مجوز ندارند و این خواننده سابقه همکاری با موزیسین‌های معروف را هم ندارد. 

سینا حجازی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین