کد خبر: 21198 A

بازگشت سلن دیون به صحنه پس از عمل جراحی

بازگشت سلن دیون به صحنه پس از عمل جراحی

اولین کنسرت سلن دیون پس از جراحی گوش این بازیگر در لاس وگاس برگزار شد.

ایران آرت: سلن دیون دو ماه پس از انجام عمل جراحی بابت اختلال در گوشش به صحنه بازگشت و ترانه "تایتانیک" را برای مردم ساکن لاس‌ وگاس اجرا کرد.

به گزارش ایران آرت، دو ماه پیش بود که سلن دیون قرار بود در لاس‌وگاس روی صحنه برود اما اختلال در گوشش او را مجبور به لغو کنسرت کرد. این خواننده کانادایی بعد از دو ماه استراحت با برنامه‌ای ویژه به صحنه بازگشت.

دیون در کنسرت لاس‌وگاس علاوه‌بر اجرای قطعات ماندگاری همچون قطعه "قلبم ادامه خواهد داد"، اثر جدیدی که برای "ددپول 2" خوانده را هم اجرا کرد.

یکی از اتفاقات ویژه کنسرت سلن دیون، لباس‌های متفاوت این خواننده بود. او چند بار لباسش راعوض کرد و لباس‌های متفاوتی را پوشید. یکی از این لباس‌ها مربوط به پیراهن یکی از بازیکنان تیم هاکی روی یخ کانادا بود.

سلن دیون علیرغم تجربیات زیادی که روی صحنه دارد، در اجرای خود در لاس‌ وگاس به مخاطبانش گفت هنوز وقتی روی صحنه می‌رود پاهایش می‌لرزد، به خصوص حالا که دو ماه از صحنه دور بوده است.

دیون فرانسوی‌تبار که به تازگی 50 ساله شد، تا کنون برنده جوایز مختلفی از جمله مختلفی شده و یکی از موفق‌ترین خواننده‌های مهاجر در آمریکا است.

سلن دیون لاس وگاس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین