کد خبر: 20954 A

جنجال ماشین هنری و لوکس جاستین بیبر / عکس‌

جنجال ماشین هنری و لوکس جاستین بیبر / عکس‌

طرفداران جاستین بیبر به خاطر ماشین لوکسش به او اعتراض کردند.

ایران آرت: انتشار عکس‌هایی از جاستین بیبر در کنار اتومبیل 270 هزار پوندی‌اش سر و صدای فراوانی به پا کرده است.

به گزارش ایران آرت، این خواننده آمریکایی روز پنجشنبه با ماشینش ست کرد و لباسی فیروزه‌ای رنگ مشابه لامبورگینی‌اش پوشید و در لس‌آنجلس ظاهر شد. اما ماشین جاستین بیبر یک نکته جالب دارد و آن هم نوشته‌ گرافیتی Cash only بر روی درب خودرو است.

ccc-660x330

شاید شما هم احساس کنید که یکی از آدم‌های حسود این جمله را روی خودروی جاستین بیبر نوشته است ولی حقیقت چیز دیگری است. این نوشته کار دوست هنرمند گرافیست بیبر است.

جو ترمینی به درخواست بیبر جمله "فقط وجه نقد" را روی ماشین این خواننده نوشته است که البته این موضوع با جنجال‌های فراوانی هم همراه شد. به خصوص این‌که بیبر اخیراً نوشته بود که گول زندگی آدم‌های مجلل را نخورید چون زندگی آن‌ها از شما بهتر نیست.

حالا با دیدن این عکس‌ها و نوشته روی لامبورگینی گران‌قیمت بیبر، طرفداران این خواننده معتقدند بیبر آدم متظاهری است و در حالی‌که می‌گوید زندگی آدم‌های مشهور آن‌قدرها هم خوب نیست، حتی برای نقش و نگارهای روی خودرویش هم برنامه‌ریزی می‌کند. در همین رابطه یکی از طرفدارانش کامنتی نوشته که بیشترین لایک را دریافت کرده است. او نوشته: من ترجیح می‌دهم مشکل آدم‌های پولدار و مشهور را داشته باشم تا مشکل آدم‌های بی پول و بی‌ خانمان.

Justin-Bieber-Salutes-to-the-cameraand-runs-errands-in-Beverly-Hills-and-he-matches-his-clothes-w

جاستین بیبر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین