کد خبر: 1910 A

خواننده‌ای که همچنان از رسانه‌ناشناسی رنج می‌برد

قرارداد 12هزاردلاری سالار عقیلی با جشنواره‌ مالک شبکه فارسی‌زبان ماهواره‌ای

قرارداد 12هزاردلاری سالار عقیلی با جشنواره‌ مالک شبکه فارسی‌زبان ماهواره‌ای

کانال «سینمای حرفه ای» تصویر قراردادی را منتشر کرده که در آن بنا بود سالار عقیلی برای اجرای ۶ قطعه در افتتاحیه این جشنواره ۱۲ هزار دلار(حدود ۵۰ میلیون تومان) دریافت کند

 

ایران‌آرت: جشنواره ای به نام «عصر» در حالی مورد توجه قرار گرفته که از یک سو در هفته قبل حضور مهمانانی سرشناس از ایران در این جشنواره خبرساز شد،   و از سوی دیگر بازتاب وسیعی در رسانه های رسمی ما داشت. 

اما به ناگهان در روزهای گذشته وابستگی جشنواره به مالک یک شبکه ماهواره ای فارسی زبان دستخوش انتقادات و حتی انصراف برخی از مهمانان آن از جمله جواد نوروزبیگی و همچنین سالار عقیلی از حضور در جشنواره شد.

به تازگی کانال «سینمای حرفه ای» تصویر قراردادی را منتشر کرده که در آن بنا بود سالار عقیلی برای اجرای ۶ قطعه در افتتاحیه این جشنواره ۱۲ هزار دلار(حدود ۵۰ میلیون تومان) دریافت کند و گویا نیمی از این مبلغ هم در هنگام عقد قرارداد به وی پرداخت شده است!

این اتفاقی است که پیش از این نیز سالار عقیلی با حضورش در شبکه «من و تو» اتفاق افتاد. اتفاقی که برای هر کس جز او می افتاد، بنا به برخی دستورالعمل های داخلی  به این راحتی نمی توانست به کارش ادامه دهد.

هنوز معلوم نیست که با انصراف سالار عقیلی از اجرا در این جشنواره تکلیف پیش پرداخت جشنواره به وی چه خواهد شد؟

از آن سو شنیده ها حکایت از آن دارد که برخلاف انصراف برخی سینماگران از حضور در این جشنواره، فاطمه معتمدآریا و مهدی احمدی بازیگران سینمای ایران و ابراهیم شیبانی، کیومرث پوراحمد و نادر طریقت کارگردانان سینمای ایران از جمله مهمانان این جشنواره هستند که نه تنها انصراف نداده اند که در جشنواره حضور داشته اند.

قرارداد اجرای سالار عقیلی در جشنواره عصر
تصویر قرارداد اجرای سالار عقیلی در جشنواره عصر

 

سالار عقیلی جشنواره عصر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین