کد خبر: 18590 A

عصبانیت خواننده معروف از خداحافظی‌های مکرر از دنیای هنر / این‌ها ریاکار هستند!

عصبانیت خواننده معروف از خداحافظی‌های مکرر از دنیای هنر / این‌ها ریاکار هستند!

خواننده معروف به التون جان، آهنگساز مشهور اهل انگلستان اعتراض کرد.

ایران آرت: راد استوارت، خواننده سرشناس به شدت از کنسرتهای تور بازنشستگی و خداحافظی التون جان، آهنگساز معروف انتقاد کرد و گفت آنچه او در این کنسرتها اجرا می‌کند اصلا راک اند رول نیست.

راد استوارت در تلویزیون آمریکایی براوو گفت که اساسا به تورهای بازنشستگی که خوانندگان برپا می‌کنند، اعتقادی ندارد. راد استورات گفت من تا کنون درباره بازنشستگی حرف نزده‌ام اما اگر بخواهم بازنشسته شوم آن را اعلام نمی‌کنم و فقط ناپدید می‌شوم. او همچنین گفت که به نظرش تورهای بازنشستگی ریاکارانه‌اند.

در همین برنامه تلویزیونی راد استوارت گفت به التون جان ایمیل زده و به نشان اعتراض نوشته "دیگه چی عزیزم؟" اما پاسخی دریافت نکرده است.

او گفت وقتی هنرمندی اعلام بازنشستگی می‌کند و روی آن حساب می‌کند در واقع از هواداران و کسانی که بلیتهایش را می‌خرند سوء استفاده می‌کند.

سر التون جان که در ماه فوریه اعلام کرد تور خداحافظی برگزار می‌کند تا کنون به سر راد استوارت پاسخ نداده است.

التون جان نخستین بار در سال ۱۹۷۷ اعلام کرد که از اجرای روی صحنه بازنشسته می‌شود در ماه فوریه سال جاری هم اعلام کرد که بالاخره در طول سه سال با هوادارانش خداحافظی می‌کند.

او گفت اولویت‌هایش با بچه‌دار شدن تغییر کرده و این خداحافظی به این مفهوم نیست که او دیگر خلاقیت به خرج نخواهد داد بلکه به این مفهوم است که دیگر مسافرت نخواهد کرد.

مدیر برنامه‌های التون جان به درخواست بی‌بی‌سی برای اظهار نظر کردن پاسخی نداده است.

التون جان راد استوارت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین