کد خبر: 18405 A

اسطوره موسیقی ژاپن در راه ایران / همه را شگفت‌زده خواهم کرد

اسطوره موسیقی ژاپن در راه ایران / همه را شگفت‌زده خواهم کرد

"کیتارو" پس از سه سال یکبار دیگر در ایران روی صحنه خواهد رفت.

ایران آرت: ماسانوری تاکاهاشی معروف به "کیتارو" که سه سال پیش حضورش در ایران با استقبال گرم مخاطبان همراه بود، قرار است در اردیبهشت سال 97 دوباره به ایران بیاید و نکته حائز اهمیت حضور مجدد این موزیسین شهیر این است که این بار علاوه بر تهران، در چند شهر دیگر نیز روی صحنه خواهد رفت.

افسانه موسیقی ژاپن امسال نیز برای هفدهمین بار کاندیدای گرمی 2018 شد تا بار دیگر قابلیت‌های بالای خود را به منصه ظهور بگذارد.

به گزارش همشهری، کیتارو که پیش از در سال 93 در سالن وزارت کشور برای ایرانیان کنسرتی بزرگ را روی صحنه برده بود، درباره تکرار این تجربه در ایران معتقد است: خیلی خوشحالم از اینکه باز هم قرار است به ایران سفر کنم و مثل سفر قبلی به ایران برای اجرای این کنسرت به شدت هیجان زده هستم.

هنرمند بین المللی موسیقی ژاپن می‌گوید: برای کنسرت ایران برنامه ریزی مفصلی را در نظر گرفته‌‌ایم و آثار زیادی اجرا خواهیم کرد. من اعتقاد دارم که در ایران معروف ترین اثر من "جاده ابریشم" است و این به دلیل فیلمی است که در ایران نمایش داده شد است. یک اثر دیگر من که فکر می کنم در ایران خیلی معروف است "بهشت روی زمین" و "بینینگ ساند" است که فکر می کنم در ایران شناخته شده و محبوب است. ایرانی‌ها اصولا در وادی هنر بسیار پیگیر هستند و من از میزان ابراز لطف آنها در اجرای قبلی به واقع شگفت زده شدم. این بار با تجربه ای که از کنسرت‌های قبلی داشته ام در تلاشم که بتوانم همه حاضرین در سالن را شگفت زده کنم.

وی درباره منشا ساخت آثار خود که گفته می شود برگرفته از اصوات طبیعت است هم می‌گوید: من منبع الهام و تولید آثارم صداهای طبیعت هستند و در واقع سعی کرده‌ام هر آنچه را که شنیده‌ام را به گوش مخاطبان موسیقی ام در اقصی نقاط جهان برسانم. شاید یکی از خاصیت‌ها موسیقی من این است که مخاطب و شنونده را با خود به سفری به اقصی نقاط جهان میبرد. این برای من خوشایند است و به شدت پرهیجان. شنونده این آثار بخاطر این سفر پرهیجان است که تا انتها با من همراه می شود و همین برای من بهترین لذت ها را در پی داشته است.

کیتارو در انتهای صحبت‌های خود درباره تور کنسرت هایش در اردیبهشت سال 97 و اجرا در تهران و چند شهر دیگر نیز گفت: برنامه ریزی‌های زیادی را انجام داده‌ام و چون زمان کنسرت سه ماه به تعویق افتاد، قطعا بیشتر و بیشتر میتوانم روی اجرای ایران متمرکز شوم و با اتفاقات و موضوعات بکرتری به روی صحنه بیایم. بعنوان یک هنرمند موظف‌ام در بهترین حالت ممکن این کنسرت را روی صحنه ببرم. 

کیتارو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین