کد خبر: 17798 A

متفاوت‌ترین آلبوم محمد معتمدی به بازار آمد

متفاوت‌ترین آلبوم محمد معتمدی به بازار آمد

محمد معتمدی جدیدترین آلبومش را متفاوت‌ترین آلبومی دانست که تا به امروز منتشر کرده است.

ایران آرت: آلبوم موسیقی "سرمست" با صدای محمد معتمدی و آهنگسازی محسن جلیلی و میلاد رضا از صبح امروز در سراسر کشور منتشر شد.

"سرمست" تازه ترین اثر به خوانندگی محمد معتمدی شامل 8 قطعه با نام های "خورشید"، "قافله"، "سرمست"، "سودا"، "عشق است"، "جنون" و "از زلف تو شانه" است.

به گزارش فارس، روز گذشته محمد معتمدی در مراسم رونمایی این آلبوم گفت: در طول ساخت این اثر چندین بار مورد بی مهری قرار گرفتم ولی خوشحالم که این کار به من پیشنهاد شد. این اثر با تمامی کارهای قبلی من متفاوت است. و حتی بعد از شنیدن موسیقی کار با آقای جلیلی تماس گرفتم و بسیار خوشحال شدم که کاری را می خواهم انجام دهم که نسبت به گذشته می‌خواهم خرق عادت کنم. 

وی ادامه داد: طی سفرهایی که به کشورهای مختلف با موزیسین‌های این کشورها برخورد داشتم،؛ کسانی که کارهای مقامی و سنتی کشور خودشان را انجام می دادند. دریافتم که چقدر نیاز و ذائقه مخاطب در مسیر موسیقی یک کشور مهم و قابل توجه است. دقیقا این خصلت در آثار دکتر جلیلی وجود داشت. 

این خواننده تصریح کرد: اگر بخواهیم موسیقی را با اصول و چارچوب‌هایی که در کتاب‌ها نوشته شده مطابقت دهیم شاید در مقوله هنر به جایی نرسیم. امیدوارم کسانی که این کار را دوست دارند با آن ارتباط برقرار کنند و به عنوان یک هدیه شب عید از ما قبول کنند. طبیعتا هیچ کاری بدون انتقاد نیست، نمی‌توان گفت کاری انجام شود که همه صددرصد با آن موافق باشند. امیدوارم مخاطبین از شنیدن آن لذت ببرند. 

محمد معتمدی محسن جلیلی میلاد رضا سرمست
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین