کد خبر: 15846 A

سامورایی‌ها باز هم به صحنه می‌روند

سامورایی‌ها باز هم به صحنه می‌روند

اجرای پروژه «سامورایی» به دلیل استقبال خوب مخاطبان تمدید شد.

ایران‌آرت: اجرای پروژه چند رسانه‌ای «سامورایی‌ها» در چارچوب دور جدید مجموعه برنامه های «کجشنبه ها» به دلیل استقبال خوب مخاطبان تمدید شد. این اجرا روز شنبه هفتم بهمن در مجموعه پردیس تئاتر «شهرزاد» میزبان مخاطبان خواهد بود.

تجربه «سامورایی‌ها» حاصل بداهه پردازیِ سیاوش امامی، ماکان اشگواری و محمدرضا اصغری است که در اجرای تمدید شده قرار است با رویکرد جدیدی روی صحنه برود.

در توضیح اجرای جدید «سامورایی‌ها» آمده است: «اجرای اول سامورایی‌ها که نهم دی ماه روی صحنه رفت تجربه‌ای از بداهه در تمام ابعاد بود. سیاوش امامی، ماکان اشگواری و محمدرضا اصغری برای اولین بار بود که کنار همدیگر اجرا و حتی تمرین می‌کردند، همچنین اشکان قدیم خانی به عنوان پردازنده ویدئو مپینگ به شکل بداهه عمل کرد. در این اجرا رضا فرهادی هم به عنوان صدابردار در کنار گروه و با آزادی عمل میکس صدا را انجام داد.

اعضای پروژه سامورایی هر کدام تجربیات متفاوت و مختلفی در موسیقی الکترونیک، جَز و راک دارند. سیاوش امامی به زودی از آلبومش با گروه میوت ایجنسی به خوانندگی هومن اژدری رونمایی خواهد کرد. ماکان اشگواری هم  پس از آلبوم "دور" حالا روی آلبوم جدیدی کار می‌کند. او به تازگی اجرای «لیما» را پشت سر گذاشته و قرار است اجرایی از قطعات ابراهیم منصفی داشته باشد. محمدرضا اصغری هم جدا از فعالیتش در هشتگ تهران به تازگی در اجرای «حرمان» امید نعمتی حضور داشته است.»

 

ماکان اشگواری کجشنبه ها سیاوش امامی محمدرضا اصغری
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین