کد خبر: 14301 A

کلیپ چهار زبانه برای جام جهانی

کلیپ چهار زبانه برای جام جهانی

با حضور خواننده‌هایی از 3 کشور هم‌گروه ایران، یک کلیپ برای جام جهانی ۲۰۱۸ ساخته می‌شود.

ایران‌آرت: کامبیز بنان طراح و ایده‌پرداز پروژه تصویری موسیقایی با محوریت حضور تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ گفت: آبان ماه امسال طرحی نوشته شد که بر اساس آن بتوانیم فعالیت های فرهنگی به بهانه حضور تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی داشته باشیم و همزمان با آغاز این رویداد آنها را در شکلی جهانی عرضه کنیم.

بنان با اشاره به اینکه یک نماهنگ چهارزبانه توسط چهار خواننده مطرح این کشورها ضبط و تولید می شود، بیان کرد: این چهار خواننده با حضور در این چهار کشور در کلیپ حضور پیدا می‌کنند و با خواندن یک اثر مشترک در ترویج شعار دوستی و صلح مشارکت خود را اعلام می کنند.

او در بخشی از گفت و گو با مهر گفت: ما حتی برای تولید این قطعه موسیقایی با یکی از خوانندگان مطرح موسیقی به توافقاتی نیز دست پیدا کرده ایم اما همه اینها منوط به تامین منابع مالی و البته فراهم شدن امکانات سخت افزاری و نرم افزاری است که امیدوارم با حمایت های دولتی هرچه زودتر جنبه عملی پیدا کند. تولید این قطعه به سهم خود می تواند علاوه برتامین منافع فرهنگی و ورزشی کشورمان در حوزه سیاسی نیز تاثیرگذار باشد که در اثنای برگزاری جام جهانی فوتبال قطعا بازتاب رسانه ای زیادی خواهد داشت.  

 

کامبیز بنان جام جهانی فوتبال
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین