کد خبر: 24866 A

بزرگترین مرکز خرید جهان ساخته می‌شود

بزرگترین مرکز خرید جهان ساخته می‌شود

دوبی به دنبال ساخت یک مرکز خرید عظیم و بسیار پیشرفته با بودجه‌ای ۲ میلیارد دلاری است.

ایران آرت: برنامه ریزی ها برای ساخت یک فروشگاه بزرگ در دوبی نشان می دهد که این مرکز خرید که یک مگا مال بسیار وسیع است، بزرگترین مرکز خرید خرده فروشی در جهان خواهد بود که به اندازه بیش از ۱۰۰ زمین فوتبال وسعت خواهد داشت. این مرکز خرید که “Dubai Square” نامیده می شود یک پروژه بیش از ۲ میلیارد دلاری در دوبی است که فراتر از ۸ میلیون فوت مربع فضای خرده فروشی خواهد داشت و دو برابر بزرگ تر از دوبی مال خواهد بود.

به گزارش روزیاتو، همچنین قرار است بزرگ ترین محله چینی های خاورمیانه نیز در این مرکز خرید احداث شود. طبقه اول این مکان که یک مقصد گردشگری و خرید است شاهد اجرای برنامه های سرگرم کننده از جانب مشهورترین سلبریتی های جهان، کنسرت ها و برنامه های نمایشی در یک فضای رسانه آینده نگرانه با سیستم پروجکشن سه بعدی و صدا و تصویر سینمایی خواهد بود. همچنین خانواده ها می توانند از سینما، پارک آبی، باشگاه های ورزشی و سوپرمارکت های این مجتمع بزرگ استفاده کنند.

در این میان اما تکنولوژی های پیشرفته بیش از هر جنبه دیگری در این مرکز خرید بزرگ خودنمایی خواهند کرد. سخنگوی کمپانی Emaar Properties که به صورت مشترک با دوبی هولدینگ در حال توسعه پروژه عظیم Dubai Creek Harbour است در این باره چنین می گوید:” دوبی اسکور محدودیت های خرده فروشی و تفریح را با استفاده از تکنولوژی های نسل جدید در خواهد نوردید. این مجتمع برای مصرف کنندگان عصر مدرن ساخته می شود که به تکنولوژی های دیجیتال علاقه داشته، همواره متصل به اینترنت بوده و شیفته تکنولوژی هستند”.

2

 

معماری طراحی داخلی طراحی مگامال مرکز خرید
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین