کد خبر: 6189 A

وسواس کیتی پری روی دندان‌هایش و آدامس جویدن ادل/ از عادت‌های عجیب‌وغریب سلبریتی‌ها باخبر شوید!

وسواس کیتی پری روی دندان‌هایش و آدامس جویدن ادل/ از عادت‌های عجیب‌وغریب سلبریتی‌ها باخبر شوید!

این زنان با وجود زیبایی و شهرت انسان‌های کاملی نیستند و عادات عجیب و زشتی هم دارند!

ایران‌آرتزیبایی و معروفیت دلیلی بر کامل‌بودن انسان ها نیست و خیلی از افراد معروف هم می توانند مشکلات و عادات بدی داشته باشند. در این مطلب به عادت های عجیب زنان زیبای هالیوودی می پردازیم.

 

بریتنی اسپیرز و اولیویا وایلد

عادت جویدن ناخن –  عادت بدی که این هنرمندان زیبا دارند جویدن ناخن هاست. آنها خودشان هم به این عادت خود واقف هستند و تلاش زیادی هم برای ترک آن کرده اند اما باز هم به محض اینکه بازرسی خود را از دست می دهند دوباره این عادت برمی گردند.

 

سارا جسیکا پارکر و هالی بری

عادت کندن لب ها – از بدترین عادت های این دو بازیگر مشهور کندن پوست لب هست. هالی بری بارها تصمیم گرفته با بهره گیری از پالم لب این عادت را ترک کند، اما بلافاصله فراموش کرده و دوباره آن را تکرار می کند.

 

ریحانا و کایلی جنر

عادت اعتیاد به شبکه های مجازی – ریحانا زندگی بدون شبکه های مجازی را حتی نمیتواند تصور کند. شاید علت اعتیاد ترس از دست دادن شهرتش باشد. از طرفی کایلی جنر اعتراف کرده هست که اعتیاد به شبکه های مجازی باعث اعتیاد او به تزریق های زیبایی نیز شده هست و به گفته او شبکه های مجازی همه چیز اوست.

 

باربارا استرایسلند و میلا کونیس

عادت غذاهای فانتزی – باربارا استرایسلند میتواند بدون وقفه دونات و غلات صبحانه شیرین بخورد به طوری که به راحتی می تواند در عرض چند هفته چندین کیلوگرم وزن اضافه کند. میلا کونیس نیز اعتراف کرده هست که تنها به دلیل نقش هایش در فیلم ها لاغر میشود در غیر اینصورت نمی تواند به سراغ همبرگر و غذاهای خوشمزه چینی نرود.

 

لانا دل ری و کاترین هیگل

عادت سیگار – کاترین هیگل بارها تصمیم گرفته هست که این عادت بد را ترک کند اما هنوز نتوانسته. لانا دل ری هم اعتراف کرده که نمی تواند روزش را بدون یک فنجان قهوه و یک سیگار شروع نکند. با این وجود این عادت روی صدای او هیچ تاثیری نمی گذارد.

 

کامرون دیاز و کیتی پری

عادت وسواس- کامرون دیاز در مکان های عمومی آرامش ندارد. او هیچوقت دست هایش را به دستگیره در نمی زند و در را با آرنجش باز میکند. کیتی پری همیشه همراه خودش مسواک دارد و روزی ۶ مرتبه دندان هایش را مسواک می زند.

 

جسیکا سیمپسون و ادل

عادت آدامس جویدن – ادل بعد از اجرا آدامس می جود جسیکا سیمپسون معتاد آدامس نیکوتین است. نکته دیدنی این هست که جسیکا هرگز تاکنون سیگار نکشیده اما معتاد این نوع آدامس است.

 

کایرا نایتلی و هلن میرن

عادت ناسزا گویی – هلن میرن هیچوقت نمی تواند احساسش را پنهان کند و هرچه در ذهن دارد به زبان می آورد. کایرا نایتلی صدای دلنشینی دارد اما از آن برای ناسزاگویی بهره گیری می کند. هر دو این عادت را دارند ولی هیچکدام متوجه الفاط نادرستی که به زبان می آورند نیستند.

 

ریحانا ادل بریتنی اسپیرز کیتی پری
نظرات خوانندگان
  • پرنیا
    پاسخ

    کیتی پری ، اصلا باورم نمیشه .
    6 بار دندوناتو مسواک میزنی ؟
    من همون 1 بارشم موندم ، ماشالاه .
    بزنم به تخته دندوناتم خوب مونده .

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین