کد خبر: 32552 A

ببینید: لباس‌های خاص جرمی اسکات / مانکن‌ها روزنامه پوشیدند

ببینید: لباس‌های خاص جرمی اسکات / مانکن‌ها روزنامه پوشیدند

جرمی اسکات درباره کالکشن جدیدش می‌گوید: فرهنگ این دوره پر از تیترها و شعارهای زرد رسانه‌ها شده است و من این شعارهای بی‌ارزش را تبدیل به لباس‌هایی زیبا کرده‌ام.

ایران آرت: فشن‌شو جرمی اسکات با رونمایی از لباس‌های روزنامه‌ای این طراح مشهور در هفته مد نیویورک برگزار شد.

به گزارش ایران آرت، جرمی اسکات از جمله طراحانی است که همواره علاوه‌بر زیبایی‌شناسی و کاربردی بودن لباس‌ها، به مفهومی بودن و القای یک پیام از طریق آنها نیز فکر می‌کند. این طراح لباس که تابستان سال گذشته در هفته مد نیویورک با ارائه یک پیام سیاسی سروصدای فراوانی به پا کرد، این‌بار نیز در هفته مد نیویورک با لباس‌هایی مفهومی حضور داشت.

کالکشن جدید جرمی اسکات شامل لباس‌هایی روزنامه‌ای است که روی لباس‌ها شعارها و تیترهای مختلفی حک شده است. اسکات برای این مجموعه از آثار هنرمندی با نام الکساندر میر بهره برده و تعدادی از آثار او را بر روی لباسها تعبیه کرده است.

به نقل از مدوپیا، جرمی اسکات می‌گوید: فرهنگ این دوره پر از تیترها و شعارهای زردی شده که رسانه‌ها برای جذب مخاطب استفاده می‌کنند و این شعارها بدون اینکه مخاطب را به اندیشه دعوت کند، احساسات و عواطف آنها را برمی‌انگیزند. در واقع من شعارهای بی ارزش رسانه‌ها را تبدیل به لباس‌هایی زیبا کرده‌ام.

این طراح لباس که علاقه زیادی به رنگها دارد، برای کلکلسیون جدید خود فقط از رنگهای مشکی و سفید استفاده کرده است.


 

روزنامه مدل مانکن هفته مد نیویورک کالکشن وکتور جرمی اسکات
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین