کد خبر: 24687 A

لباس‌های خزدار و کت‌های پشمی پاییزی / عکس‌ها

لباس‌های خزدار و کت‌های پشمی پاییزی / عکس‌ها

زنان و مردان با هر اندازه و سنی به طرح‌های سیمونه روشا علاقه دارند.

ایران آرت: از مجموعه لباس‌های پاییزی سیمونه روشا رونمایی شد. سیمونه روشا با حساسیت هنری و عادتش در محیط تاریخی پیرامونش، تصمیم گرفت تا توانگری این فصل را اصلاح کند. او گفت: «من میخواستم کاری کنم که کلی بافت و لایه داشته باشد – یک چیزی، نمیدانم شاید سخاوتمندانه».

سایت شوآنا نوشت: وزنه تعادل و تصویری بود که به دیوار استودیو نصب کرده بود: پرتره جان کنستابل از مری فرییر جوان، دختری با لباس‌ امپراتوری پنبه‌ای سفید مربوط به ۱۸۰۹٫ اینگونه بود که آستین‌های پف‌دار، شانه‌های پهن و یقه‌های باز قرن نوزدهم وارد تخت طراحی روشا شدند، اما حالات چهره مری با طراح صحبت می‌کرد. با چشمان صریح و پوست تازه‌اش، او درست شبیه یکی از خواهرزاده‌های روشا بنظر می‌رسید.

هواداران روشا به اندازه کلیسا گسترده هستند – زنان و مردان با هر اندازه و سنی، دسترسی به نوع خاصی از طرح‌های فمینیستی روشا را دوست دارند. تعداد آن‌ها افزایش یافت و درحالی که کت‌های چین‌دار و پیراهن‌های روزنه‌دارشان را می‌پوشیدند به نمایشی در تالار گلداسمیت می‌رفتند، درست مثل همیشه.

این فصل، آن‌ها چیزهای جذابی را هنگام ورود دیدند که شکلی از گلبرگ گلدار طلایی را داشت «مثل چشم‌اندازی مصنوعی» این توضیحی بود که طراح می‌داد. نوار های روبانی وجود داشتند که از آستین‌های بلند، توری و لباس‌هایی با خز خالص بز و کت‌های ویکتوریایی سیاه و سفید بیرون می‌آمدند و نواری از طلای سفید نیز در بالای غرفه دوخت آویزان بود.

لحظه فوق‌العاده شگفت‌انگیز مجموعه، کت‌های پشمی نرمی بود که روشا آن را «سیکی» قرمز نامید و در نهایت کلاژ زیبایی از توری‌های سفید و پارچه‌ای ابریشمی رونمایی شد.

لباس کت زنانه لباس پاییزی سیمونه روشا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین