کد خبر: 20101 A

ببینید: تغییر مدل موی سلبریتی‌ها در سال 2018

ببینید: تغییر مدل موی سلبریتی‌ها در سال 2018

ستاره‌های هالیوود از جمله افرادی هستند که فصل به فصل به ظاهر خود را تغییر می‌دهند.

ایران آرت: تغییر سال یا حتی فصل، به همه چیز رنگ و بوی دیگری می دهد، که ظاهر و تیپ ما نیز از آن مستثنی نیست. به عنوان مثال اگر در تابستان آرایش روشن داشتید، حال بهتر است رنگ های تیره را امتحان کنید؛ این موضوع در مورد رنگ مو نیز صادق است. به عنوان مثال ستاره های هالیوود از جمله افرادی هستند که فصل به فصل به ظاهر خود تغییر می دهند.

به گزارش برترین‌ها، اگر شما هم دوست دارید که با تغییر ظاهر آنها در سال 2018 آشنا شوید، در ادامه با گزارشی که  با ما همراه باشید.

1. لیتون میستر

لیتون میستر

لیتون میستر، بازیگر سریال «دختران خبرچین»، به تازگی رنگ موهایش را از قهوه ای به بلوند تغییر داد. این مدل نه تنها برای اطرافیان، بلکه برای خودش هم تغییر بزرگ و هیجان انگیزی بود. او علاوه بر رنگ مو، با پروتئین تقویتی مو به موهایش جان تازه ای نیز بخشید.

2. جسیکا کارن

جسیکا کارن

جسیکا کارن، بازیگر آمریکایی-آفریقایی موهای تیره اش را پلاتینه کرد. او ظاهر جدیدش را با انتشار عکسی در اینستاگرام به طرفداران نشان داد و زیر آن نوشت: «من از رنگ جدید موهایم بسیار هیجان زده هستم.»

3. دمی لواتو

دمی لواتو

دمی لواتو از اینستاگرام استفاده کرد تا چهره جدیدش را به 66 میلیون فالوورش نشان دهد. اگرچه او رنگ موهایش را تغییر نداد اما موهایش را تا بالای شانه اش کوتاه کرد. احتمالا او این مدل را از مدل موی ویکتوریا بکهام الهام گرفته است.

4. جسیکا آلبا

آلبا

جسیکا آلبا که از بعد بارداری اش تا به حال به موهایش دست نزد، حال تصمیم گرفت که کمی قد آن را کوتاه کند. این ستاره محبوب عکسی از قبل و بعد خود را در اینستاگرامش منتشر کرد و زیر آن نوشت: «بالاخره موفق شدم! کار آرایشگر من فوق العاده است! مرسی ازت.»

5. کیم کارداشیان

کارداشیان

کیم کارداشیان را با موهای تیره و بلوند دیده بودیم اما با موی صورتی نه! او به تازگی موهای بلوند خود را به صورتی تغییر داد. کیم عکسی از تغییر چهره اش را در اپلیکیشن خود برای هوادارانش به اشتراک گذاشت. علارغم این که هم همسر و هم فرزندش از این رنگ مو راضی هستند، او گفت که به احتمال زیاد این رنگ مو را بیشتر از 2 هفته نگه نخواهد داشت.

6. جولیان هاف

هاف

جولیان هاف موهای بلوندش را به قرمز تغییر داد و با این کار هوادارانش را بسیاری خوشحال کرد. او در مورد مدل موی جدیدش نوشت: «به نظر من این رنگ مو برای من ساخته شده. من با این رنگ مو احساس می کنم که خود واقعی ام شده ام. در واقع به من حس زنانگی و زنده بودن می دهد.»

7. دیوید بکهام

1654720_201

کار جدید، مدل موی جدید! دیوید بکهام که موهای خود را برای مدتی بلند کرده بود، بار دیگر آن را کوتاه کرد. او به تازگی صاحب حق امتیاز تیم «MLS» در میامی شده است. در واقع او در سال جدید نه تنها به شغل اش، بلکه به مدل موهایش نیز تنوع داد. این ستاره محبوب با هر مدل مویی جذاب است، اینطور نیست؟

8. آنیکا نونی رز

نونی رز

آنیکا نونی رز، هنرپیشنه و خواننده آمریکایی، از مدل جدید موهایش در فستیوال فیلم « Sundance» رونمایی کرد. او رنگ قرمز را برای فصل بهار به رنگ قهوه ای ترجیح داد.

9. اما رابرتس 

رابرتس

چتری یکی از مدل هایی است که بار توجه آرایشگران و زنان را به خود جلب کرده است. اگر چه این مدل مو به هر کسی نمی آید اما اما رابرتس تصمیم گرفت که آن برای امتحان کند. او با پستی در اینستاگرام خود از مدل موی جدیدش رونمایی کرد.

10. اما واتسون

اما واتسون

اما استون مدام در حال تغییر مدل موهای خود است. او را یک بار با موهای بلند و یک بار با موهای کوتاه می بینیم. برای سال 2018 نیز او تصمیم گرفت که چتری بگذارد و مانند دیگر ستاره ها با مد سال پیش رود.

11. کریس جنر

کریس جنر

کریس جنر عاشق موهای بلوند است. اگر چه در سال قبل او موهایی تیره داشت اما اکثر اوقات از پوستیژ بلوند استفاده می کند. او برای سال 2018 تصمیم گرفت که این رنگ مو را همیشگی کند، به همین دلیل موهای خود را از قهوه ای تیره به بلوند تغییر داد.

12. جسیکا بیل

جیسیکا بیل

آرایشگر جسیکا بیل مدت هاست در تلاش است تا رنگ موی جسیکا را چند درجه روشن تر کند، او در این کار موفق هم شد. با این اوصاف اینطور به نظر می رسد که آرایشگر او کارش را خوب بلد است!

13. سارا جسیکا پارکر

پارکر

از آنجا که چتری یکی از مدهای محبوب سال 2018 است، ستاره های بسیاری به این مدل مو روی آوردند که سارا جسیکا پارکر نیز یکی از آنهاست. برعکس برخی از ستاره ها، چتری به این ستاره می آید و چهره  او را جوان تر از قبل نشان می دهد.

کیم کارداشیان اما واتسون مدل مو دیوید بکهام جسیکا بیل کریس جنر جسیکا کارن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین