کد خبر: 19708 A

ببینید: همسر ستاره سینما روی جلد مجله ووگ

ببینید: همسر ستاره سینما روی جلد مجله ووگ

امل کلونی گفت که جرج کلونی ابتدا عاشق چهره او شده اما در ادامه شخصیتش او را شیفته خود کرده است.

ایران آرت: مجله ووگ در جدیدترین شماره خود، عکس امل کلونی، همسر جرج کلونی را به عنوان یکی از نمادهای زیبایی چاپ کرده و گفت‌وگویی هم با این مدل، وکیل و فعال اجتماعی انجام داده است.

به گزارش ایران آرت، آمل علم‌الدین (امل کلونی)، همسر لبنانی‌تبار جرج کلونی، یکی از وکلای شناخته شده است که پرونده‌های مهمی را وکالت کرده و در اکثر آن‌ها هم موفق بوده است.

58c31a1cdd0895f2478b4d0c-750-563

نقش بستن تصویر امل کلونی بر روی مجله ووگ با واکنش‌های مثبتی همراه بوده است چون این فعال اجتماعی از محبوبیت فراوانی برخوردار است. به ویژه‌ این‌که اخیراً او و جرج به جنبش ضد اسلحه کمک مالی کرده و در تظاهرات دانش‌آموزان علیه اسلحه هم شرکت کردند.

photo_2018-04-23_11-57-09

امل در گفت‌وگویی که با ووگ انجام داده، از عشق بی انتها به جرج کلونی گفته است و البته در بخش‌هایی در مورد عشق جرج به خودش هم صحبت کرده است.

او گفته که جرج ابتدا شیفته زیبایی او شده اما به مرور اعتراف کرده که شخصیتش هم برای ستاره سینمای هالیوود جذاب و دوست‌داشتنی بوده است.

amal_clooney_george_clooney_gettyimages-937369388

hbz-amal-clooney-0405-splash-index-1523026198

امل همچنین به جنبش #metoo اشاره کرده و زنانی که دست به افشاگری‌های جنسی علیه چهره‌های معروف زده‌اند را تحسین کرده است. کلونی گفته که این اقدام زنان باعث می‌شود دختر او و جرج سال‌ها بعد با آرامش بیشتری در محیط کارش حضور پیدا کند و این مردان متجاوز باشند که احساس ناامنی کنند نه زنان.

Amal-Alamuddin-Stella-McCartney-Beckett-Envelope-Clutch

مجله ووگ امل کلونی جرج کلونی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین