کد خبر: 16360 A

کمدین محبوب ژاپنی در آمریکا می‌درخشد/ مانکنی برای لباس‌های سایز بزرگ

کمدین محبوب ژاپنی در آمریکا می‌درخشد/ مانکنی برای لباس‌های سایز بزرگ

نائومی واتانابه با داشتن حدود هشت میلیون فالوئر در اینستاگرام پا را از مرزهای سرزمین مادری خود فراتر می‌گذارد و لباس‌هایی مناسب خانم‌های چاق را در نیویورک تبلیغ می‌کند.

ایران‌آرت: هنرمند 30 ساله ژاپنی یکی از محبوب‌ترین سلبریتی‌های فضای رسانه‌های اجتماعی در سرزمین چشم‌بادامی‌هاست. بازیگر، کمدین و طراح مد که بیش از هر چیز با تقلید و بزرگنمایی حرکات بیانسه، لیدی گاگا و دیگر ستاره‌های پاپ در برنامه‎های تلویزیونی شناخته می‌شود، برنامه‌هایی تازه برای سال 2018 تدارک دیده که یکی از آنها راه‌اندازی فروشگاهی ویژه لباس‌های سایز بزرگ در آمریکا و شهر نیویورک است.

واتانابه سال 2007 در 18 سالگی وارد یک برنامه زنده تلویزیونی در ژاپن شد که هر روز به مدت یک ساعت مخاطبان خود را می‌خنداند. این برنامه پس از 32 سال پخش روزانه سرانجام سال 2014 به پایان راه رسید و نامش در کتاب رکوردهای گینس به عنوان طولانی‌ترین برنامه زنده یک شبکه تلویزیونی ثبت شد. واتانابه هم در کنار دیگر کمدین‌های ژاپنی سهمی اساسی در پخش 8054 قسمت این برنامه داشت.

او که علاوه بر کمدی دستی هم بر صنعت مد و فشن داشت، وقتی نتوانست لباس‌های مناسب هیکل درشت خود بیابد، خط تولید لباس‌های سایز بزرگ را راه انداخت و هر سال دو مرتبه شوی لباس در مکان‌هایی به بزرگی ورزشگاه برگزار می‌کند. البته با این تفاوت که به جای دعوت از مهمانان و ستاره‌های سرشناس، خودش روی صحنه می‌رود و به سرگرمی و جاذبه اصلی برنامه تبدیل می‌شود.

واتانابه که خودش را یک «خواننده جعلی» می‌خواند، سال 2018 را با حضور بیشتر در نیویورک آغاز کرده و فعالیت‌هایش را در عرصه طراحی لباس برای بانوان چاق افزایش داده است. هر چه باشد، او مشکلات این گروه را بیشتر درک می‌کند و قصد دارد با بهره بردن از هنرهایش، آنها را به کمترین حد ممکن برساند.

ژاپن بیانسه لیدی گاگا مهدی فروتن نائومی واتانابه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین