کد خبر: 5224 A

شهر قصه جدید با روایت جناب‌خان!

شهر قصه جدید با روایت جناب‌خان!

این نمایش ماجرای شخصیت های شناخته شده ی تاریخی مثل امیر کبیر،لیلی و مجنون، ابن سینا و...را روایت می کنند.

ایران‌آرت: امیر علی نبویان یک قصه صوتی جدید منتشر کرد. نمایشی که متن آن را امیر علی نبویان نوشته و بعد از دو بار اجرای پرفروش به کارگردانی کوروش سلیمانی در سالن های مولوی و سنگلج ، این بار به کارگردانی حسن معجونی و با حضور خیلی از صداهای آشنا تبدیل به یک کتاب گویای 50 دقیقه ای و شنیدنی شده. در خلاصه ی پشت جلد این اثر آمده:" بچه های خوب و نازنین! آقا میرزا دیگه تو شهری که می شناخت نبود . این جا اون شهری که با خون جیگر ساخت نبود."

این نمایش نامه به سبک نمایش شهر قصه، نوشته شده است. کل نمایشنامه به شکل موزون روایت می شود و می تواند برای مخاطب بسیار گوش نواز و نوستالژیک باشد؛ مثل قصه های علیمردان خان و سند باد و ... این نمایش ماجرای شخصیت های شناخته شده ی تاریخی مثل امیر کبیر،لیلی و مجنون، ابن سینا و...را روایت می کنند. افرادی که از دل تاریخ به دنیای امروزی آمده اند و درگیر ماجراهای طنزی می شوند که آن سرش ناپیداست.

یکی از نکاتی که این نمایشنامه ی صوتی را به اثری شنیدنی تبدیل کرده، تیم حرفه ای و کار بلد آن است. هنرمندان مطرح سینما و تئاتر در " شهر قصه " صدا پیشگی کرده اند و چهره های شناخته شده در این اثر کم نیستند. از محمد حسن معجونی کارگردان کار گرفته تا " محمد بحرانی" در نقش ابن سینا، " هدایت هاشمی" در نقش امیر کبیر، " سینا رازانی" در نقش ابی، " بهادر ملکی " در نقش اسی، " احسان کرمی " در نقش باربد و " رویا میر علمی در نقش لیلی که هر کدام نقش خوانی یکی از شخصیت ها را بر عهده گرفته اند. "امیر علی نبویان" نویسنده ی کار هم خودش راوی داستان است و صدایش را در طول این داستان می توان شنید. " بهار نوروز پور" همسر نبویان هم تهیه کننده ی این پادکست بوده است.

 

محمد بحرانی شهر قصه امیرعلی نبویان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین