کد خبر: 23345 A

بغل کردن های پیاپی روی آنتن تلویزیون؛باورنکردنی!/ همه چیز درباره بانوی 50 ساله کروات

بغل کردن های پیاپی روی آنتن تلویزیون؛باورنکردنی!/ همه چیز درباره بانوی 50 ساله کروات

تلویزیون برای اولین بار در آغوش کشیده شدن زن و مرد را پخش کرد؛ آن هم یک زن و چندین مرد!! حالا اگر عذرخواهی کند بابت این همه سال سانسور بی جهت دست دادن مردان و زنان در فیلم ها و مراسم ها شاید مردم رسانه ملی را ببخشند:

ایران آرت : صداوسیما برای نخستین‌بار مراسم اهدای کاپ قهرمانی جام جهانی را بدون سانسور پخش کرد به همین خاطر عادل فردوسی پور از مسئولان صدا و سیما تشکر کرد.

فردوسی پور در برنامه ۲۰۱۸ گفت: رئیس جمهور کرواسی در مراسم اهدای جام نه تنها با همه دست داد بلکه همه را بغل کرد ... پخش شد مردم هم دیدند و اتفاقی هم نیفتاد.

کولیندا کیتاروویچ

کولیندا کیتاروویچ رئیس جمهور کرواسی یکی از چهره شاخص جام جهانی بود که حمایت او از تیم ملی کشورش به شدت مورد توجه رسانه ها و دوستداران فوتبال قرار گرفته بود.

البته نشست ناتو باعث شد کیتاروویچ قادر به تماشای دیدار نیمه نهایی کشورش با انگلیس و صعود آنها به فینال جام جهانی نباشد اما او برای دیدار فینال دوباره راهی مسکو شده و در کنار دیگر سیاسیون بازی را تماشا کرد.

دیشب و در جریان فینال جام جهانی، رئیس جمهور کرواسی با هیجان فراوان در طول بازی تیمش را مورد حمایت قرار داد و در پایان و در مراسم اهدای جام نیز با تک تک بازیکنان کرواسی و حریف برخورد بسیار گرم و محترمانه ای داشته و هم از بازیکنان کرواسی دلجویی کرد و هم به فرانسه و رئیس جمهور این کشور امانول ماکرون تبریک گفت.

رفتارهای جالب کیتاروویچ در طول این جام جهانی یکی از سوژه های مورد توجه عکاسان و هواداران فوتبال بود. در ادامه مرور کوتاهی به زندگی این رئیس جمهور زن خواهیم داشت؛

 

کولیندا کیتاروویچ

کولیندا کیتاروویچ چند ساله است؟

 

کولیندا کیتاروویچ در تاریخ 29 آوریل 1968 در رجکا در بخش کروات نشین کشور یوگسلاوی متولد شد. رئیس جمهور 50 ساله کرواسی در دوران تحصیل یک سال در دبیرستان لس آلاموس در نیومکزیکو و در برنامه تبادل دانش آموزان که در آن مقطع احرا می شد حضور پیدا کرد.

 

در ادامه کولیندا کیتاروویچ در زاگرب، وین، واشنگتن دی سی و هاوارد تحصیل کرده و در نهایت 3 سال قبل مدرک دکترای خود را در کرواسی دریافت کرد. کیتاروویچ مسلط به زبان های کروات، انگلیسی، اسپانیایی و پرتغالی بوده و همچنین قادر به درک زبان ها آلمانی ، فرانسوی و ایتالیایی نیز است.

کولیندا کیتاروویچ چه زمانی به عنوان رئیس جمهور انتخاب شد؟

 

کیتاروویچ چهارمین رئیس جمهور کرواسی در فوریه 2015 انتخاب شده تا اولین رئیس جمهور زن تاریخ این کشور گردد. پس از پیوستن به اتحادیه دموکراتیک کرواسی (HDZ) در سال 1993، کیتاروویچ پست های فراوانی از جمله مشاوره وزارت امور خارجه کرواسی را نیز طی این سالها بر عهده داشت. کیتاروویچ پس از تحصیل در واشنگتن، به بالکان بازگشته و به پارلمان آنجا ملحق شد.

 

پیش از انتخاب شدن به عنوان رییس جمهور، کیتاروویچ به عنوان سفیر کرواسی در ایالات متحده و همچنین به عنوان معاون دبیر کل ناتو مشغول به کار بود و در انتخابات سال 2015 با شکست دادن رئیس جمهور سابق کرواسی یعنی ایوو جوزیپویچ، به عنوان ریاست جمهور جدید این کشور برگزیده شد.

کولیندا کیتاروویچ

همسر کولیندا کیتاروویچ کیست؟

ر سال 1996 با جاکوو کیتاروویچ ازدواج کرده و حالا صاحب 2 فرزند است که دختر او، کاترینای 17 ساله یک اسکیت باز در سطح قهرمانی ملی است و پسر  او لوکا در سال 2003 متولد شده است.

 

البته جاکوو کیتاروویچ در حالی که همسرش در سال 2010 در واشنگتن دی سی خدمت می کرد، از خودروی سفارت برای اهداف شخصی استفاده کرده و درگیر حواشی و رسوایی در آن مقطع گردید. علیرغم ادعای کولیندا کیتاروویچ در مورد فعالیت 24 ساعته، او هزینه استفاده  خودرو از سوی همسرش را پرداخت کرد.

 

جام جهانی فوتبال فینال جام جهانی کولیندا کیتاروویچ رئیس جمهور کرواسی
نظرات خوانندگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین