کد خبر: 17524 A

خاطرات 65 میلیون دلاری خانواده اوباما/ خاطره‌های میشل کتاب می‌شود

خاطرات 65 میلیون دلاری خانواده اوباما/ خاطره‌های میشل کتاب می‌شود

با رونمایی از نام کتاب خاطرات بانوی اول پیشین آمریکا، شمارش معکوس برای انتشار همزمان این کتاب به 23 زبان دنیا در روز 13 نوامبر 2018 آغاز شد.

ایران‌آرت: میشل اوباما و همسرش باراک قراردادی 65 میلیون دلاری برای نوشتن دو کتاب خاطره با انتشارات پنگوئن رندوم‌هاوس بسته‌اند. بسیاری از مردم و کتاب‌خوان‌ها بی‌صبرانه منتظر خواندن خاطره‌های شنیدنی ساکنان پیشین کاخ سفید از هشت سال حضور در راس قدرت آمریکا هستند. میشل کتاب Becoming را «تجربه‌ای عمیقا شخصی» توصیف و اظهار امیدواری کرده است داستان او دیگران را تشویق کند چیزی بشوند که می‌خواهند.

خانم اوباما در کتاب خود از دوران کودکی در ساوث‌ساید شیکاگو آغاز می‌کند و به تدریج به روزهایی می‌رسد که در آن می‌کوشیده همزمان وظایف مادری و حرفه‌ای خود را انجام بدهد. بخش مهم Becoming هم طبعا چیزی نیست جز سال‌هایی که نخسیتن خانواده رنگین‌پوست وارد کاخ سفید می‌شوند و هشت سال تمام قدرت را در اختیار دارند. او با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد نوشتن کتاب باعث شده اولین بار و آزادانه مسیر غیرمنتظره زندگی خود را روایت کند.

کتاب Becoming پاییز آینده همزمان در قالب نسخه‌های کاغذی و الکترونیکی در بریتانیا، استرالیا، نیوزیلند، هند و آفریقای جنوبی از سوی وایکینگز منتشر می‌شود. ناشر کتاب در آمریکا و کانادا هم گروه انتشاراتی کراون است. قرار است میشل اوباما پیش و پس از انتشار کتاب به گوشه و کنار دنیا سفر و در برنامه‌های معرفی و رونمایی شرکت کند.

پیش از این چند بانوی اول آمریکا از جمله لورا همسر جورج دبلیو بوش و هیلاری همسر بیل کلینتن هم خاطره‌های دوران حضور در کاخ سفید را در قالب کتاب منتشر کرده بودند. میشل اوباما سال 2012 ماجراهای حضور در آشپزخانه کاخ ریاست‌جمهوری را در کتاب American Grown روایت کرده بود.

باراک اوباما مهدی فروتن كتاب ميشل اوباما رندم هاوس كاخ سفيد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین