کد خبر: 9200 A

انتقاد تند باران کوثری در برابر انفعال هنرمندان؛ دل و جرات داشته باشید و در مسائل سیاسى اجتماعى موضع بگیرید

انتقاد تند باران کوثری در برابر انفعال هنرمندان؛ دل و جرات داشته باشید و در مسائل سیاسى اجتماعى موضع بگیرید

باران کوثری: به جاى عکس صبحانه و نهارتان یا مجیزگویى‌هاى بى‌دلیل دوستان یا نقدهاى بى‌خاصیت همکاران بى‌خطر ، حرف مهمى بزنید.

ایران آرت: باران کوثری در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

بعضى از دوستانم را نمى‌فهمم ، دوستان نزدیک ...

منتظر موجى هستند که سوار بر آن، مقبولیتى که به دلیل محافظه‌کارى‌شان در بین مردم ندارند، را به دست آوردند. به جاى کوبیدن هم یا سواستفاده از ماجراهاى پیش آمده که حتى کامل در جریان‌شان نیستید یا نقد کسانى که هیچ خطرى برای‌تان ندارند، دل و جرات داشته باشید و در مسائل سیاسى اجتماعى موضعى بگیرید.

چشممان به این صفحه شما خشک شد که به جاى عکس صبحانه و نهارتان یا مجیزگویى‌هاى بى‌دلیل دوستان یا نقدهاى بى‌خاصیت همکاران بى‌خطر ، حرف مهمى بزنید. براى این موج ضد هنر پارو نزنید ، محبوبیت جور دیگرى به دست مى‌آید. در صفحه‌تان اظهارنظر کنید اما یا راجع به همه چیز یا نه فقط راجع به مسائلى که خطرى برای‌تان ندارد و فقط به ظاهر "مردم مدار" است. اگر دلسوز هنر هستید، صادق باشید و بى‌تملق، حرف‌هایى که پشت سر تماشاگران مى‌زنید را در روی‌شان بگویید تا حساسیت‌هاى نمایش را بدانند و از این به بعد رعایت‌مان کنند. تعجب مى‌کنم از شما که شجاعت‌تان "فقط " دامن همکاران و پیشکسوتان‌تان را مى‌گیرد و لاغیر! صادق باشید !

 

باران کوثری
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین