کد خبر: 7478 A

جابه‌جا شدن مرزهای صداوسیما با موسوی

جابه‌جا شدن مرزهای صداوسیما با موسوی

برخی از خنداننده شو خندوانه حسابی عصبانی اند و هیچ بعید نیست این مسابقه سرگرمی ساز قربانی بگیرد... این مطلب را بخوانید:

ایران آرت : روزنامه وقایع اتفاقیه در شماره امروز خود نوشت : دور دوم برنامه «خنداننده شو» که سه‌شنبه‌شب با اجرای کمدین‌ها از شبکه «نسیم» آغاز شد، به‌دلیل شوخی های مطرح‌شده در برنامه با واکنش برخی رسانه‌های رسمی و مخاطبان در شبکه‌های اجتماعی روبه‌رو شد.

سه‌شنبه شب، برنامه «خنداننده شو» با اجرای چهار کمدین روی آنتن رفت که در این میان علاوه بر واکنش کاربران در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، برخی روزنامه‌های روز پنجشنبه، هشتم تیر در صفحه نخست خود به شوخی‌های مطرح‌شده در این برنامه واکنش نشان دادند.

روزنامه «خراسان» تصویر نخست خود را به عکسی از داوران و کمدین‌های برنامه «خنداننده شو» اختصاص داده که در دکور برنامه ایستاده‌اند. روزنامه «خراسان» در صفحه نخست ضمیمه خود نیز تیتر یک «اینجا خانواده نشسته‌ها» و روتیتر «نقدی به افزایش استفاده از شوخی‌های نامناسب در خندوانه» را برگزیده و به توصیف اتفاقات برنامه‌ سه‌شنبه شب و واکنش‌های توئیتری مخاطبان پرداخته است. این روزنامه تیتر «شوخی‌های دور دوم خنداننده‌شو خبرساز شد» را برای این عکس انتخاب کرده و همچنین در ضمیمه خود با عنوان «زندگی سلام» به شکل ویژه به این موضوع پرداخته است.

این روزنامه درهمین‌راستا و در مطلب دیگر ضمیمه خود با رضا رفیع، سردبیر سابق مجله «گل‌آقا» و مجری برنامه «قندپهلو» گفت‌وگویی انجام داده و تیتر «طنز، بیش از تبسم، با تفکر سروکار دارد» را برای این گفت‌وگو برگزیده است.

روزنامه «جوان» مطلبی را با تیتر «امپراتوری فحاش‌های اینستاگرامی در خندوانه» و روتیتر «سکوت شبکه نسیم درباره هنجارشکنی‌های یک برنامه شبانه» در صفحه نخست خود منتشر کرده و به محتوای اجرای زینب موسوی، یکی از کمدین‌ها اشاره کرده است.

روزنامه «آفتاب یزد» در صفحه یک خود، مطلبی را با تیتر «جابه‌جا شدن مرزهای صداوسیما با موسوی» منتشر کرده و با انتشار عکس زینب موسوی به شوخی‌های مسابقه «خنداننده شو» و توئیت‌های مخاطبان درباره اجرای این کمدین اشاره دارد.

تهیه‌کننده خندوانه هم در پاسخ به این اعتراض‌ها چنین گفت: «پخش اولین شب از مرحله دوم مسابقه «خنداننده شو» در برنامه «خندوانه» با اعتراض‌های دلسوزانه و در بسیاری موارد درست برخی از اصحاب فرهنگ‌وهنر همراه شد. برنامه «خندوانه» بیش از 500 قسمت است که همراه نجیب خانه‌هایمان است؛ قطعا در برنامه‌های گذشته نیز اشتباهاتی وجود داشته که شما با دیده مهربانی و عطوفت از آنها گذر کردید. اکنون نیز انتظار داریم با دیده خطاپوش شما همراهان مهربان مواجهه شویم و تمامی لحظه‌های بی‌نظیر و تجربه‌های خوب، تأثیرگذار و قابل‌توجهی را که در طول این سه سال با هم داشته‌ایم، فراموش نکنید.

 

رامبد جوان برنامه خندوانه خنداننده شو برنامه خندوانه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین