کد خبر: 71630 A

کیت وینسلت

کیت وینسلت قربانی شهرت شد/ بدرفتاری با ستاره تایتانیک در ۲۲ سالگی

کیت وینسلت قربانی شهرت شد/ بدرفتاری با ستاره تایتانیک در ۲۲ سالگی

ستاره فیلم تایتانیک از تجربه رسیدن به شهرت فراوان در سن 22 سالگی می‌گوید.

ایران آرت: کیت وینسلت در مصاحبه جدیدی با نت-ای-پورتر می‌گوید پس از فیلم «تایتانیک» (Titanic) به دنبال بازی در فیلم‌های مستقل و نقش‌های کوچک‌تر بوده است. او شهرت در ۲۲ سالگی و پس از فیلم پرفروش جیمز کامرون را «وحشتناک» توصیف می‌کند. وینسلت دو سال پیش به «جاش هاروویتس» گفته بود: «ظاهراً [از نظر رسانه] خیلی چاق بودم. چرا با من این همه بدرفتاری کردند؟ خیلی بدجنسی بود. حتی چاق نبودم.»

وینسلت می‌گوید: «[امروز زنان جوان] می‌دانند چگونه از جایگاه خود استفاده کنند. [پس از «تایتانیک»] احساس می‌کردم که باید به شکل معینی به نظر برسم، یا زن معینی باشم، و با توجه به اینکه در آن زمان مداخله رسانه‌ها بسیار قابل ملاحظه بود، زندگی‌ام خیلی ناخوشایند شد.»

او ادامه می‌دهد: «ژورنالیست‌ها همیشه می‌گفتند: «پس از «تایتانیک» می‌توانستی در هر فیلمی بازی کنی، اما نقش‌های کوچک‌تر را انتخاب کردی» و من می‌گویم: «بله، به جان لعنتی خودت همین کار را کردم! حدس می‌زنی چرا، چون شهرت وحشتناک بود.» البته قدردانش بودم. بیست و چند ساله بودم و توانستم یک آپارتمان بخرم. اما نمی‌خواستم تعقیب شوم و به معنای واقعی کلمه به اردک‌ها غذا بدهم [و بازیچه شوم].»

به گزارش 30نما، وینسلت در سال ۲۰۲۲ گفته بود که پس از «تایتانیک» رسانه‌ها با او «نامهربان» بودند: «[پس از «تایتانیک»] بلافاصله در حالت خود-محافظتی قرار گرفتم. تفاوتش نسبت به روز قبل مثل شب و روز بود. سوژه‌ی بررسی شخصی و جسمی زیادی قرار گرفتم، مطبوعات بریتانیا از من انتقادات زیادی می‌کردند و با من نامهربان بودند.»

او اضافه می‌کند: «راستش را بخواهید احساس می‌کردم به من زور می‌گویند. به یاد می‌آورم که فکر می‌کردم: «وحشتناک است و امیدوارم بگذرد» – قطعاً گذشت اما باعث شد متوجه شوم که اگر به شهرت رسیدن این است من برایش آماده نبوده‌ام، قطعاً نبوده‌ام.»

وینسلت پس از سریال «مر از ایست‌تون» (Mare of Easttown) با «رژیم» (The Regime) به اچ‌بی‌او بازمی‌گردد. این سریال هجویه سیاسی ۳ مارس پخش خواهد شد. او در مصاحبه جدید می‌گوید احتمال بازگشت برای فصل دوم «مر از ایست‌تون» وجود دارد: «کسی نمی‌داند. از بازی در آن نقش لذت بردم. [اما] خیلی سخت است... خیلی طول کشید تا او را از سیستم لعنتی‌ام خارج کنم.»

کیت وینسلت جیمز کامرون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین