کد خبر: 71183 A

کیانوش عیاری| فیلم ویلای ساحلی

کیانوش عیاری توبه کرد/ چرخش 360 درجه‌ای کارگردان ویلای ساحلی

کیانوش عیاری توبه کرد/ چرخش 360 درجه‌ای کارگردان ویلای ساحلی

‍ کیانوش عیاری می گوید از سینمای اجتماعی هیچ چیز جز ضرر مالی عایدش نشده و به همین خاطر سراغ ساخت فیلم ویلای ساحلی با بازی عطاران و پژمان جمشیدی رفته است.

ایران آرت: کیانوش عیاری در گفت و گو با شرق درباره ساخت «ویلای ساحلی» گفت:«ویلای ساحلی» کمدی نیست، یک فیلم شیرین است. قصد هم نداشتم فیلم کمدی بسازم. با وجود اینکه رضا عطاران و پژمان جمشیدی در این فیلم ایفای نقش می‌کنند، فقط خواستم یک فیلم شیرین به سبک و سیاق فیلم‌های «ایرما خوشگله» یا «بعضی‌ها داغشو دوست دارن» بسازم.

عیاری گفت: سینما برای من از اولین فیلمم تا «خانه پدری» همیشه توأم با ضرر و زیان بوده است؛ حتی سریال «روزگار قریب» نیز نتوانست برای من منافع مادی داشته باشد. به‌‌جز زیان مالی هیچ چیزی از سینمای ایران عایدم نشده است. این بود که تصمیم گرفتم یک بار این رویه را عوض کنم.

او ادامه داد: آن‌طور فیلم ساختن و آن مسیر را طی‌کردن بهایی داشت که من بهایش را با جان و دل پرداخت کردم. یعنی بیشتر از هر فیلم‌ساز ایرانی دیگری من بهای آن شیوه کارم را پرداخت کردم و این حق را دارم که زمانی بخواهم به چیزی که لازم است دست پیدا کنم.

این کارگردان مطرح اضافه کرد: طرح‌های زیادی دارم که همه آنها همان دغدغه‌های من هستند و قطعا همه آنها هم مسئله‌ساز هستند و در اولین فرصت به سمت ساختنشان خواهم رفت. اگر قرار باشد از دغدغه‌های خودم فاصله بگیرم، می‌توانم روزهای آرام و مشابه همین «ویلای ساحلی» داشته باشم. ولی دغدغه‌ها من را رها نمی‌کنند. تعدادی طرح دارم که صد درصد من را به مسیر همیشگی می‌کشاند.»

کیانوش عیاری رضا عطاران پژمان جمشیدی ویلای ساحلی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین