کد خبر: 70882 A

متیو پری| فرندز| سریال فرندز

متیو پری به خاک سپرده شد/ چه هنرمندانی در تشییع جنازه متیو پری حضور داشتند؟

متیو پری به خاک سپرده شد/ چه هنرمندانی در تشییع جنازه متیو پری حضور داشتند؟

مراسم خاکسپاری «متیو پری» ـ بازیگر سریال معروف «فرندز» ـ با حضور خانواده و همکاران او در لس آنجلس برگزار شد.

ایران آرت: متیو پری که هفته گذشته در سن ۵۴ سالگی درگذشت، روز جمعه در مراسمی با حضور بستگان و بازیگران سریال کمدی تلویزیونی «فرندز» در قبرستان لس‌آنجلس به خاک سپرده شد.

قبرستان «Forest Lawn» در محله هالیوود هیلز لس آنجلس، کمتر از یک مایلی از استودیوی برادران وارنر قرار داد که سریال معروف دهه ۹۰ «فرندز» در آن فیلمبرداری می شد و در نهایت «متیو پری» در کنار چهره‌هایی چون «مایکل جکسون» و «الیزابت تیلور» به خاک سپرده شد. 

به گزارش ایسنا، جسد «متیو پری» که از سال ۱۹۹۴ تا ۲۰۰۴ در سریال «فرندز» نقش «چندلر بینگ» را بازی کرد، هفته پیش در خانه‌اش در لس آنجلس پیدا شد و هنوز علت دقیق مرگ وی اعلام نشده است. 

متیو پری

در مراسم تدفین، پنج بازیگر بازمانده این سریال یعنی «جنیفر آنیستون»، «کورتنی کاکس»، «لیزا کودرو»، «مت لبلانک» و «دیوید شویمر» نیز حضور داشتند که پیش از این با انتشار پیامی مشترک به پری ادای احترام کردند و از مرگ او به عنوان ضایعه‌ای غیرقابل درک ابراز تاسف کردند.

علت و نحوه مرگ «متیو پری» هنوز توسط دفتر پزشکی قانونی شهرستان لس آنجلس اعلام نشده و پس از تکمیل کالبد شکافی با آزمایش‌های سم‌شناسی مشخص خواهد شد. 

فرندز سریال فرندز متیو پری
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین