کد خبر: 70848 A

متیو پری| سریال فرندز

علت درگذشت متیو پری مشخص شد؟

علت درگذشت متیو پری مشخص شد؟

نتایج کالبدشکافی «متو پری» در انتظار گزارش سم شناسی است که ممکن است چندین هفته طول بکشد.

ایران آرت: دفتر پزشکی قانونی لس آنجلس اولین گزارش خود را درباره مرگ «متیو پری» که در سن ۵۴ سالگی درگذشت، منتشر کرد.

به گزارش ایسنا، جسد «متیو پری» حوالی ساعت ۴ بعد از ظهر در جکوزی خانه اش در لس آنجلس در حالی کشف شد که دفتر پزشکی قانونی پرونده عنوان کرده که اعلام علت دقیق مرگ به تعویق می‌افتد؛ این به طور معمول بدان معنی است که کالبدشکافی کامل شده است، اما بازرس به زمان بیشتر و تحقیقات بیشتری در مورد علت دقیق مرگ نیاز دارد.

پس از کالبد شکافی، علت دقیق مرگ مشخص نشده است و پزشکی قانونی خواستار تحقیقات بیشتر و مطالعات تکمیلی است. سخنگوی پزشکی قانونی لس آنجلس به مجله «People» گفته است که نتایج کالبدشکافی «متو پری» در انتظار گزارش سم شناسی است که ممکن است چندین هفته طول بکشد. 

پری که با بازی در نقش چندلر بینگ در سریال معروف «فرندز» به شهرت رسید، پیش از این به صراحت در مورد مبارزه چندین دهه خود با سوء مصرف مواد صحبت کرده بود و در کتاب خاطرات خود در سال ۲۰۲۲، تلاش خود را برای رهایی از اعتیاد به الکل را منعکس کرده بود. او در حین تبلیغ این کتاب اشاره کرد که ۱۸ ماه پاک بوده است، اما در سال ۲۰۱۵ اذعان کرد که این روند آسانی نبوده است. 

او در مصاحبه‌ای با هالیوود ریپورتر گفته بود: «شما نمی‌توانید ۳۰ سال مشکل مواد مخدر داشته باشید و سپس انتظار داشته باشید که در ۲۸ روزه آن را حل کنید. من فراز و نشیب ها و تحسین‌های شگفت‌انگیز زیادی در زندگی‌ام داشته‌ام، اما بهترین چیز در مورد من این است که اگر یک الکلی پیش من بیاید و بگوید آیا به من کمک می کنی الکل را ترک کنم؟ می‌گویم بله چون می دانم که آن را چگونه انجام دهم.»

«پری» همچنین برای کمک به ترک مصرف الکل دیگران فعالیت می‌کرد و خانه ساحلی سابق خود در مالیبو یک مرکز زندگی بدون الکل به نام خانه پری ایجاد کرده بود. 

«متیو پری» که در سال ۱۹۶۹ در ماساچوست به دنبال آمده بود در شهر اوتاوا در کانادا بزرگ شد و در نوجوانی به لس‌آنجلس نقل مکان کرد. او از ۱۹۸۷ تا ۱۹۸۸ در نقش شخصیتی به نام «چاز راسل» در سریال «بویز» ظاهر شد و در نمایش‌هایی از جمله «گروئینگ پینز» هم بازی کرد. اما او با «فرندز» یک ستاره بین‌المللی شد؛ سریالی که فراز و نشیب زندگی شش جوان نیویورکی در یافتن عشق، کار و دوست را به تصویر می‌کشید با بازیگری «جنیفر انیستون»، «کورتنی کاکس»، «دیوید شوییمر»، «مت لابلانک» و «لیسا کودرو» یکی از موفق‌ترین نمایش‌های تاریخ تلویزیون شد.

«متیو پری» در چندین فیلم سینمایی از جمله «فولز راش این» (احمق‌ها بشتابید)، «آلموست هیروز» (تقریبا قهرمان) و «هول ناین یاردز» (همه نه یارد) نیز ظاهر شده بود.

سریال فرندز متیو پری چندلر بینگ
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین