کد خبر: 70474 A

جانی دپ | دزدان دریایی کارائیب

جانی دپ به جمع دزدان دریایی برمی‌گردد؟

جانی دپ به جمع دزدان دریایی برمی‌گردد؟

تهیه‌کننده سری فیلم‌های «دزدان دریایی کارائیب» درباره حضور مجدد «جانی دپ» در این مجموعه گفت آینده هنوز مشخص نیست.

ایران آرت: «کریگ مازن» نویسنده «دزدان ردیایی کارائیب ۶» اخیراً به لس آنجلس تایمز گفته است که فیلمنامه قسمت جدید این سری فیلم آنقدر عجیب است که از تصمیم کمپانی دیزنی برای خرید آن شگفت زده شده است.

ورایتی در تابستان ۲۰۲۰ گزارش داد که دیزنی در مراحل اولیه ساخت دو فیلم «دزدان دریایی» است: یک فیلم با حضور «مارگو رابی» و ششمین فیلم در فرانچایز اصلی نوشته کریک مازن و تد الیوت است که «الیوت» پیش از این در نویسندگی چهار قمسمت اول نیز مشارکت داشته است. 

به گزارش ایسنا، آخرین فیلم «دزدان دریایی»، «مردگان حکایت نمی‌کنند» در سال ۲۰۱۷ اکران شد. «مارگو رابی» در نوامبر گذشته اعلام کرد که فیلم «دزدان دریایی کارائیب» که قرار بود او در آن بازی کند فعلا کنار گذاشته شده است. 

با این حال «جری بروکهایمر» تهیه‌کننده سری فیلم‌های «دزدان دریایی کارائیب» می‌گوید فیلمنامه «دزدان دریایی» با حضور «مارگو رابی» در نقطه‌ای مشخص می‌آید و این پروژه کاملاً مرده نیست، اما دیزنی به جای آن فیلمنامه نوشته «مازن» و «الیوت» را در اولویت قرار داده است. طرح داستان فیلم قسمت ششم «دزدان دریایی کارائیب» همچنان مخفی مانده است و مشخص نیست که این فیلم شامل بازگشت شخصیت جک اسپارو با بازی «جانی دپ» خواهد بود یا خیر. فعالیت «جانی دپ» در سال‌های اخیر تحت تاثیر دعوای حقوقی او با همسر سابقش «امبر هرد» بسیار محدود شده است. 

فیلم‌های قبلی «دزدان دریایی کارائیب» با بازی «جانی دپ» در نقش کاپیتان جک اسپارو، ۱.۵ میلیارد دلار در داخل و ۳.۰۷ میلیارد دلار در سطح بین‌المللی فروش داشتند. مجموع فروش داخلی فیلم «مردگان حکایت نمی‌کنند» محصول ۲۰۱۷ به ۱۷۲ میلیون دلار رسید، در حالی که این فیلم در بازارهای خارجی ۶۲۲ میلیون دلار فروش داشت. هر پنج فیلم «دزدان دریایی» بیش از ۶۵۰ میلیون دلار در سرتاسر جهان فروختند و «صندوقچه مرد مرده» و «سوار بر امواج ناشناخته» هر دو از مرز یک میلیارد دلار عبور کردند.

جانی دپ دزدان دریای کارائیب
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین