کد خبر: 70176 A

لیلا حاتمی| مریم مجدلیه| ترنس مالیک

لیلا حاتمی در نقش مریم مجدلیه/ همکاری لیلا حاتمی با کارگردان آمریکایی

لیلا حاتمی در نقش مریم مجدلیه/ همکاری لیلا حاتمی با کارگردان آمریکایی

«مسیر باد» ساخته جدید ترنس مالیک فیلمساز گزیده کار آمریکایی با تقش آفرینی لیلا حاتمی در نقش مریم مجدلیه همراه شده است.

ایران آرت: حضور لیلا حاتمی در فیلم جدید «ترنس مالیک» که پیش از این به صورت رسمی تایید نشده بود، حالا در وبسایت کامینگ سون تایید شده است و این بازیگر ایرانی در نقش مریم مجدلیه در این فیلم ظاهر شده است. 

به گزارش ایسنا، این فیلم که هم‌اکنون در مرحله تدوین به سرمی‌برد، روایتگر چند اپیزود از داستان زندگی حضرت مسیح است و «گیزا رورینگ» بازیگر مجارستانی که پیش از این در فیلم برنده اسکار «پسر سائول» بازی کرده بود در نقش حضرت عیسی، «ماتیاس اسخونارتس» بازیگر بلژیکی در نقش پیتر، «توفیق برهوم» بازیگر فلسطینی الاصل در کنار «مارک رایلنس» و «بن کینگزلی» دو بازیگر انگلیسی برنده اسکار  دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند. «مایک رایلنس» در این فیلم نقش شیطان را بازی کرده است. 

فیلم «مسیر باد» دهمین ساخته بلند سینمایی «ترنس مالیک» پس از فیلم های «زمین‌های لم یزرع» (۱۹۷۳)، «روزهای بهشت» (۱۹۷۸)، «خط باریک سرخ» (۱۹۹۸)،  «دنیای جدید» (۲۰۰۵)، «درخت زندگی» (۲۰۱۱)، «به سوی شگفتی» (۲۰۱۲)، «شوالیه جام‌ها» (۲۰۱۵)، «ترانه به ترانه» (۲۰۱۷) و «یک زندگی پنهان» (۲۰۱۸) است. 

«ترنس مالیک» با فیلم «خط باریک سرخ» نامزد جایزه اسکار بهترین کارگردانی و فیلمنامه شد و خرس طلایی بهترین فیلم جشنواره برلین را از آن خود کرد و با فیلم «درخت زندگی» نیز جایزه نخل طلایی جشنواره کن را کسب کرده است. او پیش از آن نیز با فیلم «روزهای بهشت» برنده جایزه بهترین کارگردانی کن شده بود.

هنوز جزییاتی چگونگی روایت داستان منتشر نشده است.

لیلا حاتمی مریم مجدلیه ترنس مالیک مسیر باد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین