کد خبر: 70049 A

بهرام رادان

سفر ماجراجویانه بهرام رادان به جهان شگفت‌انگیز مغز انسان

سفر ماجراجویانه بهرام رادان به جهان شگفت‌انگیز مغز انسان

اکران ویژه و رونمایی فیلم مستند سینمایی «کاپیتان من» به کارگردانی سیاوش صفاریان‌پور و تهیه‌کنندگی و روایت بهرام رادان سه‌شنبه شب (دهم مرداد) برگزار شد.

ایران آرت: بهرام رادان تهیه‌کننده و راوی فیلم مستند سینمایی «کاپیتان من» گفت: همیشه وقتی اسم فیلم مستند شنیده می‌شود تداعی یک فیلم کسل‌کننده است به همین دلیل انتظار چنین استقبالی را نداشتم. این فیلم را با عشق ساختیم تا پلی باشد میان علم، مخاطبین عام و سینمای مستند.

رادان از گروه هنر و تجربه که این فرصت را به مستند کاپیتان من داد تا به اکران برسد قدردانی کرد و افزود: از سال ۹۶ تصمیم به ساخت این فیلم داشتیم که بالاخره به نتیجه رسید. برای ساخت این مستند ۳ گروه فیلمبرداری مختلف داشتیم. تمام همکاران با تمام وجود تلاش کردند تا این مستند به ثمر برسد. از تک تک آنها تشکر می‌کنم.

سیاوش صفاریان‌پور کارگردان مستند هم گفت: برای اولین بار است که فیلم را روی پرده می‌بینم. فکر نمی‌کردم ساخت این مستند طولانی شود. تشکر می‌کنم از ستاد فناوری علوم شناختی، دیجی کالا، تک تک کارشناسان و متخصصینی که به کمک ما آمدند.

5892153

وی ادامه داد: موضوعی که برای ما حائز اهمیت است مساله تغییر نگرش و بینش در انتخاب‌های ماست. اصلی‌ترین چیزی که فیلم به ما یادآوری می‌کند این است که مغز ما یک موجود پویا است که با استفاده کردن از آن، چابک‌تر می‌شود و باعث درست انتخاب کردن می‌شود.

صفاریان‌پور با تاکید بر اینکه مخاطبان به سینما می‌آیند تا درباره مغزشان بیشتر بدانند توضیح داد: یکی از نکته‌های جالب برای من این است که یک سوپراستار مثل بهرام رادان انتخابش با باقی همکارانشان متفاوت است. رادان انتخاب می‌کند در یک فیلم مستند - علمی مشارکت و تهیه‌کنندگی کند که به ترویج علم در ایران کمک می‌کند.

فیلم مستند سینمایی کاپیتان من از امروز - چهارشنبه - ۱۱ مرداد در سینماهای منتخب گروه سینمایی هنر و تجربه اکران می‌شود.

این مستند به سفری ماجراجویانه در جهان شگفت‌انگیز مغز می‌پردازد.

فیلم‌های گروه سینمایی هنر و تجربه هر روز ساعت ۱۶ و ۱۸ در سینماهای چارسو، کورش، موزه سینما، نارسیس، پرده طلایی، ملت، فرهنگ، مگامال، صبامال و زندگی در تهران و روزهای چهارشنبه هر هفته در سینماهای هویزه، اطلس و ویلاژتوریست مشهد، مهر ارومیه، گلستان شیراز، ساحل اصفهان، مهر قدس همدان، ونوس قم، بهمن سنندج، آزادی کرمانشاه، ستاره باران تبریز، عصر جدید گرگان و تماشاخانه پارس کرمان به نمایش در می‌آید.

بهرام رادان کاپیتان من
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین