کد خبر: 69908 A

جانی دپ | کریستین دیور

جانی دپ با یک خودنگاره به بازار هنر بازگشت/ کریستین دیور نقش اول است

جانی دپ با یک خودنگاره به بازار هنر بازگشت/ کریستین دیور نقش اول است

این پرتره به سبک مجموعه هنری قبلی «دوستان و قهرمانان» دپ نقاشی شده است و از عکسی که دپ در عکسبرداری عطر کریستین دیور در سال 2015 با عکاس ژان باپتیست موندینو گرفت، الهام گرفته شده است،

ایران آرت: جانی دپ با آثار هنری جدید بازگشته است. روز پنج‌شنبه، Castle Fine Art پرتره‌ی سلفی دپ 60 ساله را با عنوان «پنج» عرضه کرد که قرار است از امروز تنها به مدت 13 روز به فروش برسد. عددی که در یک بیانیه مطبوعاتی آن را «برای هنرمند مهم» توصیف کرد.

این پرتره به سبک مجموعه هنری قبلی «دوستان و قهرمانان» دپ نقاشی شده است و از عکسی که دپ در عکسبرداری عطر کریستین دیور در سال 2015 با عکاس ژان باپتیست موندینو گرفت، الهام گرفته شده است، همانطور که دپ در یک مصاحبه ویدیویی در مورد این پرتره توضیح داد.

دپ در این ویدئو توضیح داد: «من این کار را در [تصویرگر] رالف استدمن در استودیوی او در حوالی سال 2021 انجام دادم.» این خودنگاره در زمانی خلق شده است که … بیایید بگوییم کمی تاریک، کمی گیج کننده. من به آن نگاه کردم و نمی دانم چرا، فکر کردم به چیز دیگری نیاز دارد. به اطلاعات بیشتر نیاز داشت.

این بازیگر افزود: زمانی که احساس کردم باید اساساً شمارش معکوس سال ها را بنویسم، اساساً فقط “پنج” را در آنجا نوشتم.

jani-p-1

به گزارش مجله آکس، دپ در این ویدئو خاطرنشان کرد که احساس می‌کند دیور در سال‌های اخیر در کار با او همراه بوده است، در دوره‌ای که چندین نقش سینمایی و درگیری‌های حقوقی با همسر سابقش امبر هرد را از دست داده است. بازیگر دزدان دریایی کارائیب در سال 2015 همکاری با دیور را آغاز کرد و در ماه می قرارداد جدیدی با این برند به ارزش بیش از 20 میلیون دلار امضا کرد.

دپ در این ویدئو گفت: این راحت‌ترین کار انجام یک پرتره از خود نیست. اگرچه، به طرز عجیبی، تقریباً هر کاری که انجام می‌دهید، به یک شکل خودنگاره است.

دپ روند خود را برای ایجاد پرتره از خود در این ویدئو توضیح داد و به یاد آورد که “او در کنار یک آینه می‌نشیند و فقط طرح خود را می‌کشد، و من برای مدتی این کار را انجام می‌دهم.”

او افزود: روزهای مختلف، نور متفاوت، زوایای مختلف. “من از پرتره هایی از مردم که واقعاً به اندازه یک عکس واقعی هستند قدردانی می کنم. اما متأسفانه، ما در زمان هایی زندگی می کنیم که ممکن است شما هم فقط یک عکس بگیرید، اگر به دنبال آن هستید. بنابراین برای اینکه بتوانید هر چیزی را که برای شما نشان می دهد، بیرون بکشید، نمی دانم، به نوعی واقعی به نظر برسد.

jani-p-2

در حالی که دپ و کسل فاین آرت از «پنج» رونمایی کردند که قرار است روز پنجشنبه به فروش برسد، این بازیگر خاطرنشان کرد که بخشی از پول حاصل از هر چاپ را به سازمان غیرانتفاعی سلامت روان آمریکا اهدا خواهد کرد. دپ در ویدئویی که توسط خرده فروش آثار هنری به اشتراک گذاشته شده است، سازمان را به عنوان “یک مرکز فوق العاده و دلیلی بسیار شایسته” توصیف کرد.

او افزود: «آن‌ها کارهای بزرگ زیادی در آنجا انجام می‌دهند، بنابراین بله، 200 دلار از هر چاپ به آنها تعلق می‌گیرد.»

جانی دپ کریستین دیور عطر کریستین دیور ژان پاتیست
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین