کد خبر: 69888 A

افسانه بایگان| لیلا بلوکات

همشهری: افسانه بایگان به دلیل استفاده از کلاه باید به مرکز روانشناسی مراجعه کند/ دو سال حبس برای لیلا بلوکات

همشهری: افسانه بایگان به دلیل استفاده از کلاه باید به مرکز روانشناسی مراجعه کند/ دو سال حبس برای لیلا بلوکات

همشهری، روزنامه ارگان شهرداری تهران، از اعلام حکم دو بازیگر مشهور سینما خبر داده است.

ایران آرت: همشهری نوشت: طی روزهای اخیر پلیس و دستگاه قضایی اقدام‌های قابل‌توجهی برای رفع دغدغه‌های مردمی در زمینه برخورد با هنجارشکنان انجام داده‌اند

به گزارش همشهری، این روزها برخورد با هنجارشکنان، به یکی از مطالبات جامعه از مسئولان تبدیل شده‌است؛ دغدغه‌ای که مسئولان نیز بر انجام اقدام‌های لازم برای رفع آن تأکید دارند و پلیس هم طی روزهای اخیر با اجرای گشت‌های خودرویی و پیاده، در مسیر تحقق مطالبه‌های مردمی در این زمینه گام برداشته است.

محکومیت بازیگری که کشف حجاب کرد

این روزنامه در ادامه نوشته است دیروز جزئیات تازه‌ای از محکومیت افسانه بایگان، بازیگری که چندی قبل بدون رعایت حجاب اسلامی در یک مراسم سینمایی حضور یافته و تصاویر خود را در فضای‌مجازی به اشتراک گذاشته بود، منتشر شد. این بازیگر به‌دلیل استفاده از کلاه و عدم‌رعایت قانون حجاب، به 2سال حبس تعزیری که به‌مدت ۵سال تعلیق شده، محکوم شده‌ است. بایگان همچنین هر هفته یک‌بار باید ضمن مراجعه به مراکز رسمی مشاوره و روانشناسی، نسبت به درمان (بیماری روحی شخصیت ضدخانواده) اقدام و در پایان دوره درمان، گواهی سلامت خود را ارائه کند.

 مجازات‌هایی برای لیلا بلوکات

به نقل از همشهری، لیلا بلوکات به‌دلیل هنجارشکنی و پوشش نامتعارف با برخورد قانونی مواجه شد. براساس اخبار منتشر شده درباره جزئیات محکومیت این بازیگر، او به تحمل حبس تعزیری در یکی از زندان‌های استان سمنان محکوم شده‌است. گفته می‌شود «ممنوعیت 2ساله از فعالیت در رسانه‌های فراگیر ازجمله پلتفرم‌های داخلی و خارجی»، از دیگر مجازات‌های درنظر گرفته شده برای او است.

 

افسانه بایگان لیلا بلوکات
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین