کد خبر: 69642 A

کیت هرینگتون| رز لزلی| بازی تاج و تخت

کیت هرینگتون از پدر شدنش وحشت کرد! | به دنیا آمدن دومین فرزند زوج سریال بازی تاج و تخت

کیت هرینگتون از پدر شدنش وحشت کرد! | به دنیا آمدن دومین فرزند زوج سریال بازی تاج و تخت

هرینگتون چند ماه پیش اعتراف کرده بود از اینکه پدر دو فرزند می‌شود «وحشت‌زده» است.

ایران آرت: کیت هرینگتون و رز لزلی دومین فرزندشان را به دنیا آوردند. این دو بازیگر ۳۶ ساله که در سریال «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) با یکدیگر آشنا شدند و نقش‌های «جان اسنو» و «ایگریت» را بازی کردند، پیش‌تر صاحب یک پسر شده بودند.

سخنگوی هرینگتون در مصاحبه با «نیویورک پست» می‌گوید: «خوشحالند که دختری کوچک وارد خانواده‌شان شده.» هرینگتون و لزلی ژوئن سال ۲۰۱۸ ازدواج کردند در حالی که نامزدی خود را سپتامبر یک سال قبل از آن به تأیید رساندند. لزلی سپتامبر سال ۲۰۲۰ فاش کرد که اولین فرزندش را به دنیا خواهد آورد.

هرینگتون چند ماه پیش اعتراف کرده بود از اینکه پدر دو فرزند می‌شود «وحشت‌زده» است. او در مصاحبه با «جیمی فالن» درباره واکنش فرزند اولش گفته بود: «او به زودی هولناک‌ترین لحظه عمرش را تجربه خواهد کرد، یعنی قرار است برادر یا خواهری داشته باشد.»

او اضافه کرد: «می‌دانید با فرزند اول، تا نه ماه روی ابرها راه می‌روی و در دشت‌ها و گلزارهای مینا می‌رقصی... این بار حقیقت‌سنجی کوتاه‌تر می‌شود و خیلی زود عمل‌گرا می‌شوید.»

به گزارش ۳۰نما، لزلی پیش‌تر در مصاحبه با مجله «میک» گفته بود با هرینگتون در ایست انگلیا انگلستان زندگی می‌کند: «سعادت بزرگی است احاطه شدن در میان سبزه‌زار، آواز پرندگان و خاربن‌ها، و همسایگان خوش‌برخوردمان. بسیار آرام‌بخش است.»

اچ‌بی‌او سریال اسپین‌آف «جان اسنو» (Jon Snow) با بازی هرینگتون را در دست ساخت دارد اما بازگشت لزلی در این مجموعه تلویزیونی تأیید یا رد نشده است.

 

بازی تاج و تخت رز لزلی کیت هرینگتون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین