کد خبر: 69263 A

سریال فرندز| فرندز

راز عجیب سریال فرندز که پس از ۲۰ سال فاش شد

راز عجیب سریال فرندز که پس از ۲۰ سال فاش شد

بینندگان سریال «دوستان» (Friends) کشف کردند که در یکی از اپیزودها بازیگر دیگری به جای «جنیفر انیستون» نقش «ریچل گرین» را بازی کرده است.

ایران آرت: بینندگان سریال «دوستان» (Friends) کشف کردند که در یکی از اپیزودها بازیگر دیگری به جای «جنیفر انیستون» نقش «ریچل گرین» را بازی کرده است. در اپیزود ۱۵ از فصل نهم، انیستون در یک صحنه کوتاه با یک بازیگر دیگر جایگزین شده است. این «خطا» را یکی از هوادارانی که به تماشای دوباره سریال نشسته کشف کرده و در سال ۲۰۱۵ مقاله‌ای می‌نویسد.

ریچل در این قسمت به آپارتمان مانیکا می‌آید تا به جویی بگوید فرصت تست بازیگری مقابل یک بازیگر معروف خیالی به نام «لئونارد هیز» با بازی «جف گلدبلوم» را به دست آورده. اما وقتی در یکی از نماها دوربین جویی را نشان می‌دهد، زنی که به روشنی انیستون نیست در کنار جویی با بازی «مت له‌بلانک» ایستاده است.

به گزارش 30نما، این اولین بار نیست که این جایگزینی به کات نهایی سریال راه پیدا می‌کند. در اپیزود چهارم از فصل نهم نیز ریچل در میانه صحنه با زنی دیگر جایگزین شده بود. در دقیقه دوازدهم این قسمت، وقتی مانیکا و ریچل با لباس زرد و موهای مجعد در آپارتمان مانیکا در حال گفت‌وگو هستند، جویی وارد می‌شود و به آن‌ها می‌پیوندد. اما وقتی در نمایی دوربین مانیکا را نشان می‌دهد، در سمت چپ و پایین تصویر زنی قابل رؤیت است که یک لباس آبی پوشیده و موهای صاف دارد.

سریال «دوستان» که از سال ۱۹۹۴ تا ۲۰۰۴ از ان‌بی‌سی پخش شد همچنان یکی از پربیننده‌ترین سریال‌ها در پلتفرم‌های استریم است.

فرندز سریال فرندز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین