کد خبر: 66676 A

نعیمه نظام دوست، احمدرضا عابدزاده

ویدئو: خانم بازیگر و ماجرای عشق و تعقیب احمدرضا عابدزاده/ بعد از برخوردش در خیابان عکس‌هایش را پاره کردم

ویدئو: خانم بازیگر و ماجرای عشق و تعقیب احمدرضا عابدزاده/ بعد از برخوردش در خیابان عکس‌هایش را پاره کردم

نعیمه نظام‌دوست، بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با برنامه معرکه بهنام تشکر از عشقی که به احمدرضا عابدزاده پیشکسوت فوتبال ایران داشت گفت.

ایران آرت: نعیمه نظام دوست بازیگر سینما و تلویزیون خاطره جالبی از علاقه و برخوردش با احمدرضا عابدزاده تعریف کرد.

نعیمه نظام دوست بازیگر سینما و تلویزیون در برنامه معرکه درباره علاقه‌اش به فوتبال گفت: در دوران راهنمایی به فوتبال علاقه مند شدم. آن هم به خاطر احمدرضا عابدزاده. در آن سالها مثل تمام طرفدارها پوسترها و عکسهایش را جمع می کردم. 

نظام دوست در ادامه گفت: سالها گذشت و بازیگر شدم و با بسیاری از فوتبالیستها دوست شدم اما عابدزاده را ندیدم. بارها از دوستان فوتبالی ام خواستم تا من را پیش عابدزاده ببرند تا او را ببینم. حتی زمانی که او را در تلویزیون می دیدم اشک می ریختم. یک بار در مکانی او را دیدم که با ماشین خود(بلیزر) رد شد و من هم سوار بر رنو بودم و دنبالش رفتم. بالاخره پشت یک چهارراه به او رسیدم و گفتم یک دقیقه صبر کنید من با شما کاری دارم. عابدزاده با اون ابهتش گفت نخیر خانم، بفرماید. گفتم آقای عابدزاده من با بقیه طرفدارهایتان فرق دارم و هنرمند این جامعه هستم. او هم گفت نخیر خانم و رفت.»

خانم بازیگر گفت: برخورد بد عابدزاده باعث نشد تا بیخیال شوم و دوباره پشت سرش راه افتادم و تعقیبش کردم. او وارد یک مغازه شد و من هم ساعتها جلو در مغازه منتظر ماندم اما او بیرون نیامد. منم عصبانی به خانه برگشتم و تمام عکسهایش را پاره کردم.

 

 

احمدرضا عابدزاده نعیمه نظام دوست
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین