کد خبر: 65861 A

ملکه الیزابت

واکنش سلبریتی‌ها به درگذشت ملکه الیزابت

واکنش سلبریتی‌ها به درگذشت ملکه الیزابت

ملکه بریتانیا پس از ۷۰ سال نشستن بر تخت سلطنت در ۹۶ سالگی درگذشت.

ایران آرت: فیلمسازان، هنرمندان و سلبریتی‌های دنیا به درگذشت «ملکه الیزابت دوم» انگلستان واکنش نشان دادند. او پس از ۷۰ سال نشستن بر تخت سلطنت در ۹۶ سالگی درگذشت.

«آزی آزبورن» می‌نویسد: «در کنار مردم کشورم سوگوار درگذشت بزرگ‌ترین ملکه خود هستم.» او اضافه می‌کند: جشن‌های خیابانی وقتی تاج سلطنت به او رسید را به یاد می‌آورم. همیشه بخشی جدانشدنی از رشد در انگلستان است.»

«دوران دوران» گروه پاپ انگلیسی بیانه‌ای طولانی منتشر کرده و می‌نویسد: «او زندگی‌اش را وقف مردم کرد و در طول سلطنتش الگویی فوق‌العاده برای دنیا بود.»

به گزارش ۳۰نما، صفحه رسمی «خرس پدینگتون» در توییتر می‌نویسد:‌ «به خاطر همه‌چیز متشکرم خانم.»

«جیسون آیزاکس» بازیگر فیلم‌های «هری پاتر» می‌نویسد: «بدرود اعلیحضرت. در دوران معاصر هیچ جنبه‌ای از خانواده سلطنتی منطقی نیست اما با این حال این ملکه، ملکه ما، طبق قانون نانوشته ما حکمرانی کرد و مانع فروپاشی کامل کشور شد: دولت و ارتش به او تعلق داشت و مادرخوانده افسانه‌ای ما بود.»

«ویلیام شتنر» بازیگر «پیشتازان فضا» می‌نویسد: «از اینکه مطلع شدم اعلیحضرت ملکه الیزابت درگذشته بسیار اندوهگین شدم.»

«باب ایگر» مدیر کمپانی والت دیزنی می‌نویسد: «دنیا یک فرد خارق‌العاده را از دست داد، ملکه الیزابت. من همیشه به انرژی، فداکاری، سرسختی او... احساس عمیق وظیفه‌شناسی‌اش... و این واقعیت که او کارش را دوست داشت و مردمش او را دوست داشتند، احترام می‌گذاشتم. پایان واقعی و غم انگیز یک دوران.»

 

ملکه الیزابت آزی آزبورن ملکه الیزابت دوم
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین