کد خبر: 4698 A

همکاری جدید برد پیت با کارگردان نابغه بعد از طلاقش اتفاق می‌افتد؟

همکاری جدید برد پیت با کارگردان نابغه بعد از طلاقش اتفاق می‌افتد؟

اگرچه مدیر عامل جدید پارامونت هنوز تاریخ قطعی تولید این فیلم را رسما اعلام نکرده است اما به گفته منابع آگاه، به احتمال فراوان تولید این پروژه در سال جدید میلادی آغاز خواهد شد.

ایران آرت: دیوید فینچر که آخرین بار درام معمایی «دختر گمشده» را در سال ۲۰۱۴ بر پرده سینماها داشت، این روزها مشغول مذاکره با تهیه‌کنندگان «پارامونت پیکچرز» و «اسکایدنس پروداکشنز» است. در صورتی که توافق نهایی حاصل شود، کارگردان نامزد اسکار دومین بخش فیلم اکشن ترسناک «جنگ جهانی زد» را با بازگشت برد پیت مقابل دوربین خواهد برد. اگرچه مدیر عامل جدید پارامونت هنوز تاریخ قطعی تولید این فیلم را رسما اعلام نکرده است اما به گفته منابع آگاه، به احتمال فراوان تولید این پروژه در چهار ماهه نخست سال ۲۰۱۸ آغاز خواهد شد.

دیوید فینچر دنباله فیلم «جنگ جهانی زد» را کارگردانی می‌کند

روابط عمومی استودیوی «پارامونت» تا کنون حاضر به تایید یا تکذیب این خبر نشده است. اولین‌بار تابستان گذشته، این خبرگزاری سینمایی از رایزنی پیت و فینچر برای کارگردانی دنباله «جنگ جهانی زد» خبر داد و به نظر می‌رسید کارگردان «زودیاک» به داستان فیلم علاقمند شده است.

اما در ادامه، روند پیش‌تولید پروژه به دلیل ماجراهای طلاق پیت و آنجلینا جولی به تعویق افتاد و بعدتر، برد گری مدیر عامل سابق استودیو تولید این فیلم را از تقویم تولیدات آینده پارامونت خط زد، تا جایی که سرنوشت دنباله بعدی این پروژه پرهزینه در هاله‌ای از ابهام باقی ماند.

از ماه گذشته و با روی کار آمدن مدیر عامل جدید استودیو، ظاهرا فراهم آوردن مقدمات تولید این پروژه بار دیگر از سر گرفته شده است. معروف‌ترین همکاری فینچر و پیت به فیلم تحسین‌شده «باشگاه مشت‌زنی» (۱۹۹۹) بر می‌گردد. کارگردان ۵۴ ساله اخیرا کارگردانی اپیزود پایلوت سریال «شکارچیان ذهن» را برای پخش از شبکه «نتفلیکس» به پایان برده است.

به گفته منابع آگاه، فینچر از دنباله‌سازی بیزار است و در گذشته نیز، هنگام ساخت «بیگانه ۳» نارضایتی‌اش را در این‌باره ابراز کرده است. کارگردان «دختر گمشده» و پیت چند سال پیش در پروژه بازسازی «۲۰ هزار فرسنگ زیر دریا» در آستانه همکاری دوباره قرار داشتند، اما پروژه آن زمان استودیوی «دیزنی» هیچ‌گاه به سرانجام نرسید.

چنانچه فینچر با ساخت دنباله «جنگ جهانی زد» موافقت کند، بعد از فیلم‌های «هفت»، «باشگاه مشت‌زنی» و «مورد عجیب بنجامین باتن»، چهارمین همکاری مشترک او و ستاره هالیوود رقم خواهد خورد.

 

دیوید فینچر برد پیت طلاق برد پیت و آنجلینا جولی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین