کد خبر: 43274 A

جنیفر لارنس پری دریایی تینکربل می‌شود

جنیفر لارنس پری دریایی تینکربل می‌شود

دیزنی قصد دارد ایفای نقش شخصیت تینکربل در این فیلم را به جنیفر لارنس هنرپیشه مطرح و برجسته اسکار بسپارد.

ایران آرت، طی چند ماه گذشته ، شایعاتی در رابطه با تولید لایو اکشن پینوکیو ، دراگون بال و تارزان منتشر شد. با این حال طبق گزارشات رسیده به نظر می رسد پروژه لاو اکشن دیگری در راه است.

دیزنی با راه اندازی مجدد فیلم های متحرک کلاسیک خود در لایو اکشن موفقیت های زیادی به دست آورده است. پروژه هایی که با تمرکز روی یکی از شخصیت های زن داستان ، پیچ و تاب فمینیستی به انیمیشن می دهد. همانطور که این موضوع را قبلاً در فیلم های مالفیسنت Maleficent مشاهده کرده ایم. انیمیشن بعدی که قرار است ساخته شود ، می تواند یک ایو اکشن دوباره از تینکربل Tinkerbell باشد.

به گزارش سیمرغ، گفته می شود کمپانی دیزنی قصد دارد یکی از انیمیشن هایش با حضور شخصیت تینکربل Tinkerbellبه فیلم لایو اکشن تبدین کند. بر اساس گزارش های منتشر شده ، دیزنی قصد دارد ایفای نقش شخصیت تینکربل در این فیلم را به جنیفر لارنس هنرپیشه مطرح و برجسته اسکار بسپارد. البته هنوز جنیفر لارنس این پیشنهاد را تائید را رد نکرده و در صورتی که این بازیگر پیشنهاد را رد کند به دنبال بازیگر دیگری برای این نقش خواهند بود.

انجام پروژه تینکربل Tinkerbell توسط والت دیزنی می تواند یک کار بسیار هوشمندانه باشد. این پری دریایی زیرک و باهوش به دلیل داشتن سابقه طولانی شخصیتش در انیمیشن ها که در طی سالیان گذشته به نمایش در آمده اند ، در بین کودکان محبوب است.

تینکربل Tinker Bell شخصیتی خیالی در داستان پیترپن نوشتهٔ جی ام بری ۱۹۰۴ و رمان پیتر و وندی ۱۹۱۱ است.

تینکربل بیش از ۵۰ سال است که یکی از مهم‌ترین شخصیت‌های کمپانی والت دیزنی بوده‌است و به عنوان "نماد جادوی دیزنی" شناخته شده‌است. در ۲۱ سپتامبر ۲۰۱۰ تینکربل، دوهزار و چهارصد وهجدهمین ستاره را در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود دریافت کرد. او سیزدهمین شخصیت خیالی و ششمین شخصیت کمپانی والت دیزنی است که این افتخار را به دست آورده‌است.

 

دیزنی جنیفر لارنس پری دریایی تینکربل
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین