کد خبر: 43272 A

انتشار نخستین تیزر "مرد آزاد/ بیدار شدن رایان رینولدز در یک بازی ویدئویی

انتشار نخستین تیزر "مرد آزاد/ بیدار شدن رایان رینولدز در یک بازی ویدئویی

شرکت فاکس قرن بیستم و والت دیزنی سرانجام اولین تریلر فیلم "مرد آزاد" را منتشر کردند که در آن رایان رینولدز در دنیای یک بازی ویدیویی زندگی می‌کند.

ایران آرت، روز گذشته بود که ویدیوی جدیدی از فیلم "مرد آزاد"منتشر شد که در پایان آن، شرکت فاکس قرن بیستم تایید کرد که اولین تریلر رسمی این فیلم اکشن کمدی امروز منتشر می‌شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر رسمی فیلم "مرد آزاد"منتشر شده است. در اولین تریلر این فیلم که در نمایشگاه کامیک کان برزیل منتشر شده، رایان رینولدز نقش شخصیتی به‌نام گای را بر عهده دارد که یک گوینده بانکی ناامید است که در واقع او یک NPC است و در یک بازی ویدیویی زندگی می‌کند که دنیای جهان باز و بسیار خشنی دارد. او در ادامه متوجه می‌شود که در حال زندگی در یک بازی ویدیویی است و این بازی در حال تعطیلی است و حال با کمک و استفاده از یک آواتار بازی، او سعی می‌کند تا از تلاش سازندگان بازی برای تعطیلی بازی و خاموشی دنیای او، جلوگیری کند. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

به گزارش زومیت، رایان رینولدز، تایکا وایتیتی، جودی کومر، جو کری، آتکارش آمبودکار، چنینگ تیتوم، لیل رل هاوری، کامیل کاستک، ریچارد تایلر بلوینس (نینجا) و شان ویلیام مک‌لاکلین (جک‌سپتیک‌آی)، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم "مرد آزاد"حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. علاوه‌بر تریلر، فاکس قرن بیستم و والت دیزنی پوستر جدیدی از فیلم "مرد آزاد"را منتشر کرده‌اند که شما در ادامه می‌توانید این پوستر را نیز مشاهده کنید:

مرد آزاد

فیلم "مرد آزاد"برای اکران در تاریخ ۳ جولای ۲۰۲۰ (۱۳ تیر ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. وظیفه کارگردانی فیلم مرد آزاد بر عهده شاون لوی، کارگردان سه‌گانه فیلم Night at the Museum (شب در موزه) و چند قسمت از سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا)، بوده که مت لیبرمن با سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم The Christmas Chronicles (رویدادنامه کریسمس) و زک پن با سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم Ready Player One (بازیکن شماره یک آماده)، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم "مرد آزاد"را بر عهده داشته‌اند.

 

 

رایان رینولدز والت دیزنی مرد آزاد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین