کد خبر: 36014 A

بازیگری که ۲۹۹ قتل انجام می‌دهد

بازیگری که ۲۹۹ قتل انجام می‌دهد

شخصیت جان ویک با بازی کیانو ریوز روی هم رفته در سه قسمت فیلم "جان ویک" مرتکب ۲۹۹ قتل می‌شود.

ایران آرت: جان ویک در طول سه قسمت از فیلم برای گریز از چنگ جنایت‌کاران و یا گرفتن انتقام با موانع متعددی مواجه شده. این آدم‌کش در مبارزات خود علیه "های تیبل" انسان‌های زیادی را سر به نیست کرده درحالی که همه‌ی این کشتارها تنها به خاطر یک سگ بوده است.

با توجه به خصوصیات ذاتی ویک، پی بردن به شمار افرادی که در طول چندگانه کشته می‌شوند امری ناممکن به نظر می‌رسید. اما خوشبختانه ناممکن این بار ممکن شده است.

به گزارش سی نما، "راتن تومیتوز" به تازگی ویدیویی منتشر کرده است که شمار انسان‌های کشته شده به دست "جان ویک" در طول سه فیلم را فاش می‌کند. در "جان ویک" او ۷۷ نفر را می‌کشد، در "جان ویک: بخش ۲" ۱۲۸ نفر توسط او از بین می‌روند و در "جان ویک: بخش ۳ – پارابلوم" او مسؤل مرگ ۹۴ تن است. بنابراین روی هم رفته ویک در سه قسمت اول چندگانه ۲۹۹ بار مرتکب قتل می‌شود.

کمتر از یک هفته پس از اکران "جان ویک: بخش ۳ – پارابلوم"، لاینزگیت اعلام کرد که قسمت چهارم فیلم در تاریخ ۲۱ می ۲۰۲۱ روی پرده می‌رود. "چاد استاهلسکی" کارگردان فیلم پیش از این اعلام کرده بود تا زمانی که مخاطبین برای دیدن فیلم به سالن‌ها بیایند او و "کیانو ریوز" به تولید قسمت‌های جدید ادامه خواهند داد.

"جان ویک ۳" در افتتاحیه‌ی داخلی ۵۶.۸۲ میلیون دلار فروخت و انتظارات استودیو را تا حد زیادی برآورده ساخت.

استاهلسکی در مصاحبه با "اینترتینمنت ویکلی" گفته بود: "من از تولید این فیلم‌ها لذت می‌برم زیرا محدودیتی وجود ندارد. ما داستان خودمان را خلق می‌کنیم و استودیویی با ما همکاری می‌کند که هم از تصمیمات احمقانه‌ی ما حمایت می‌کند و هم در کار ما دخالتی نمی‌کند. در صورتی که مردم بروند و فیلم را ببینند و سرمایه‌ی ما بازگردد، من و کیانو برای مدت‌ها ایده‌هایی در سر داریم. می‌توانم تا پایان دوران فیلمسازی به همین کار ادامه دهم… ما با صنعت سرگرمی سر و کار داریم. باید اجازه دهیم مخاطب تصمیم بگیرد."

 

جان ویک جان ویک 3 کیانو ریوز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین